vrijdag 11 mei 2012

Being Diffrent Is Being Me

Ik loop niet zo snel mee met de rest.Ik heb een eigen mening en die gaan soms echt helemaal anders dan andere denken of willen,ik zelf draag veel liever Dr Martens en ik heb geen Vans in mijn kast liggen maar raad eens?Ik vind dat niet erg want ik vind Dr Martens beter bij mij passen.

Ik word soms wel eens raar aangekeken als ik eens iets apart draag wat veel mensen niet vaak zien.Naar mijn hoofd zijn al veel namen geslingerd maar ik geef toe Roze leger gothic is tot nu toe al het origineelste geweest,die hoorde ik enkele dagen geleden in de metro door twee meisjes die het nogal leuk bleken te vinden om alles en iedereen raar te vinden.
Maar ook al kreeg ik allemaal bijnamen van mensen die ik nooit had gezien  toch bleef ik altijd apart,ik zeg niet dat ik nooit een trend heb gevolgd want dat doet iedereen denk ik wel.

Ik heb al van enkele mensen te horen gekregen dat ik misschien normaler behandelt zou worden als ik geen zwart lijntje droeg,of als ik geen Dr Martens of aparte kleding droeg.Weet je,dat kon me niet schelen!Ik wilde behandelt worden zoals mensen me wouden behandelen zoals ik was, en nee dat was niet altijd positief.Maar ik zou niet gelukkiger geweest zijn moest ik populair zijn maar mezelf niet zou zijn
Wat ik eigenlijk met deze blogpost wil bereiken is dat mensen is moeten stoppen met me uit te lachen om wie ik ben en dat ik dat ook durf te zijn.Want eerlijk gezegd verspillen ze gewoon hun adem want ze mogen alles proberen ik heb een te sterk karakter op dat vlak,ik ga mezelf niet veranderen door enkele opmerkingen en de mensen die dit lezen moeten ook weten dat ze hun zelf moeten zijn en niet de stroom te volgen,als iedereen wit draagt en jij wil liever iets felgroen met rode bollen dragen dan doe je dat toch gewoon?We leven nu in 2012 en volgens de wed mag je zijn  wie je wil zijn dus doe dat ook en laat je niet doen door enkele mensen die jou willen maken in een of andere perfecte pop.


1 opmerking:

  1. En verander alsjeblieft niet, wat mensen ook tegen je zeggen. Als ik je foto's zo zie vind ik je kledingstijl heel leuk, ik vind het sowieso altijd leuk als mensen een eigen stijl hebben. Het is zo jammer dat je daar altijd op afgerekend wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen