zaterdag 9 juni 2012

een kijkje in mijn Wreck This Journal

Voor mijn verjaardag heb ik Wreck This Journal gekregen,ik was er echt super blij mee en ben er ook meteen mee aan de slag gegaan,Ik heb het al zowat aan iedereen laten zien en de meningen zijn verschillend,de ene vind het kinderachtig en de ander vind het dan weer super leuk.Vandaag mogen jullie ook eens een kijkje in mijn Wreck This Journal nemen.



Dit was de eerste pagina die ik deed,met dank aan Nivea!!!
Met een schaar heb ik een luchtbalon gekrast,soms drukte ik ietsje te hard waardoor er gaten in het papier kwamen in de pagina,maar dat is niet erg want het doel van het boek is niet om het een 'mooi' boek te houden
Deze opdracht heb ik nog niet gedaan maar ik wil hem zeker doen met een vriendin ofzo,ik heb pagina 39 hierbij gezet omdat je daarvan een prop moet maken dus dat lijkt de de ideale prop
De orginele pagine had gewoon zwarte rondjes waardoor je een potlood moet steken,ik heb er bloemetjes van gemaakt,een leuk boeketje,al zeg ik het zelf.
Op deze pagina stond eerst enkel de cirkel dat het oog van dit monster moet voorstellen dus ik heb buiten de lijnen van de cirkel gekleurd!!Ik geef toe dat het bolletje in de cirkel is toegevoegd,maar in dit boek zijn regels om te breken!
Ik ben van plan om van deze pagina een mini tuintje te maken!misschien teken ik nog een zonnetje om het af te maken!
Deze opdracht heb ik ook nog niet gedaan maar ergens vind ik het ook zonde,misschien ga ik boek doorstrepen er er blad van maken.
Met deze pagina helpen mijn ouders heel graag mee!Deze pagina gaat snel vol zijn!!!
Dit was geen opdracht maar ik vond het leuk om oreo papiertjes aan de zijkant te plakken.


Wat vinden jullie van Wreck This Journal???

1 opmerking:

  1. Haha, ik vind het echt grappig! Dat monster is ook super mooi getekend! Lijkt me leuk om te doen. : )

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen