maandag 11 juni 2012

TAG: Been there, done that!

Ik zag de tag;Been there, done that! al op enkele blogs voorbij komen en ik vind ze wel leuk om te lezen,dus waarom zou ik het zelf doen???Zelf ben ik niet getagd maar als ik daarop moet wachten dan zijn we al eeuwen verder des bij deze TAG: Been there, done that!  


Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Ik ben best al vaak voor een dagje naar Nederland geweest,meestal was dat Zeeland of Hulst maar ik ben ookal 2 keer in Amsterdam geweest,Ik ben al 15 keer naar Italië geweest,maar stel je er niet te veel bij voor,we gingen altijd naar het noorden waar je overal waar je kijkt bergen ziet,het zit vlak bij Oostenrijk,ooit stonden we ooit op de grens van Oostenrijk,Zwitserland(dus dat was maar slechts enkele minuutjes)Ook ben ik al eens in Duitsland geweest en ookal in Frankrijk,dit jaar ben ik ook naar Engeland geweest.Best wel veel landen...
Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Ik wil heel graag eens naar New York,er zijn daar zoveel leuke dingen te doen,square times,walk of fame en natuurlijk zou ik ook in  Manhattan film locatie's van Gossip Girl eens gaan bekijken.

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Ik ben voor alles wel te vinden,een echte strandvakantie heb ik nog niet gehad maar ik vind het heerlijk om aan de Belgische kust een dagje door te brengen maar bijvoorbeeld in Londen werd ik hebberig van alle leuke dingen die ze daar hadden,vooral in Camden dus een shoptrip in Camden is ook niet mis en in de Italiaanse alpen was het altijd enorm leuk om oude dorpjes te bezoeken in middeleeuwse stijl.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Sowieso dat ik terug naar Londen wil,maar eerst ga ik goed sparen(en 18 worden) want als ik kon zou ik zowat de helf van Camden kopen.Maar ik ben zowat groot geworden in Italië ik heb er vriendinnen dus daar wil ik ook zeker eens naartoe maar dat zal voorlopig niet gaan door persoonlijke omstandigheden

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Hmmm moeilijk maar als ik toch een foto moet kiezen spreekt deze mij het meest aan,deze is genomen op een daguitstap naar Venetië en daar heb ik echt mooie herinneringen aan,aan de reis zelf niet,om 4 uur opstaan om dan super lang in de auto te zitten,ja we gingen van de grens van Oostenrijk met de auto naar daar,zoals je kan zien is deze foto al van een paar jaar geleden ik schat dat ik hier 9 was,de foto is echt zo sprekend!

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Ik ben nog maar pas 16 dus volgens mij is het nogal logisch dat dat nog niet is gebeurt,trouwens ik heb nog nooit gewerkt

Met wie ga je meestal op reis?
Mijn ouders natuurlijk maar toch hoop/denk ik dat daar over een paar jaar verandering in zal komen,toch als ik alleen ga wonen,ik schat dat ik dan iets rond de 20 zal zijn.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Met mijn vriend natuurlijk!!Sinds ik terug ben van Londen en hij de foto's heeft gezien is hij al volop aan het sparen om eens naar Londen of naar Florida te gaan,dat moet hij nog beslissen.Want Florida wou hij al doen voordat ik naar Londen was geweest.

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland
Mijn vriend,wat ik meeneem hangt er vanaf hoe lang ik er blijf maar zonnebrand olie neem ik toch maar mee,en een voedsel pakket en een EHBO koffer.En op onbewoonde eilanden is er soms ook een tropische regen dus een regenjas misschien,ik denk dat ik naar een onbewoond eiland 2 koffers ga meenemen.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Ik ben 2 keer gaan kamperen maar waar weet ik niet meer in ieder geval op dichte afstand van een strand.Maar ik denk dat deze vraag vooral word beantwoord door Nederlandse mensen zelf dus verander ik het even in België en ja daar ben ik al op vakantie geweest als klein meisje gingen we in de zomer naar De Haan en ik denk dat ik ook eens een keertje in de Ardennen geweest.

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Een dierentuin is opzich wel leuk vooral de beekse beregen!!Maar ik heb toch liever een pretpark,in alle enge rollercosters gaan zitten geeft me een enorme kick!Ookal zijn ze super eng en stiekem ben ik bang in,dat is juist het gene wat me een kick geeft,ken je de Dalton Terror in walibi??ik dacht dat ik dood ging gaan toen we uiteindelijk die 80 meter hadden bereikt en dan word je losgelaten in een vrije val...en dan voel je gewoon die geweldige kick.Ja een pretpark is echt iets voor Julie!!

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zon!!Sneeuw is mooi om naar te kijken,maar ik heb het toch liever warm,en daarbij een ski vakantie is niets voor mij want ik ben totaal niet sportief en een ski heb ik nog nooit onder mijn voeten gehad.

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Hmmm,dat is moeilijk maar in denk toch Camden Town zo'n heerlijke wijk,toch als je van alternatief houd,ondanks alle regen die dag was het die dag echt super,de originele Dr Martens winkel bezocht en er ook een paar gekocht die ik al zolang graag wou hebben,allemaal vriendelijke mensen daar...ik mis Camden!!!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Ziekenhuis bezoeken!!Ik was in Italië en er was iets mis met de rechterkant van mijn wang,vlak bij mijn oor,het werd erger en erger dus we gingen naar het ziekenhuis een dorp verder daar hoorden we dat we enkele dorpen verder naar de stad(maar in mij ogen is het nog steeds een dorp) Meraan moesten gaan om daar onderzoeker te laten doen.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Griekenland!!Ik ga naar Corfu(zie hierboven) het gaat voor mij mijn eerste standvakantie worden en de eerste keer dat ik in een vliegtuig zit,ik kijk er naar uit!

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Sowieso zou ik nooit naar een oorlogs land op vakantie gaan,en ik zou ik niet graag naar landen gaan die altijd koud zijn,waar het altijd sneeuwt.

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen