donderdag 18 juli 2013

15 Weird Questions Tag

Ik hou er van om tags te toen, de deze is eigenlijk al heel oud maar alsnog wou ik hem doen.
Dit zijn 15 aparte vragen en daar hou ik wel van niet de gewone vragen zoals 'wat is je lievelings kleur?'Dat is trouwens paars.


1. What’s a nickname only your family calls you?
Juju maar omdat iemand ooit perongeluk het verkeert had uitgesproken is dat nu in Jiji verandert.Niet echt iets spectaculair.
2. What’s a weird habit of yours?
Ik zit echt altijd te prusten!Gelukkig is dat een beetje vermindert maar een voorbeeld is dat ik in de les het enorm leuk vind om mijn pen uit elkaar te halen en terug in een te steken soms vlieg de springveer dan weg.
3. Do you have any weird phobias?
Op een of andere manier heb ik schrik om ooit iets scherp in mijn oog te krijgen, ik snap niet waar die gedachte vandaan komt, ik ken niemand die ooit zo iets heeft mee gemaakt dus vanwaar is die angst ineens gekomen, ik snap het nog steeds niet.
4. What’s a song you secretly LOVE to blast && belt out when you’re alone?
5. What’s one of your biggest pet peeves?
Wanneer mensen tegen me spreken als ik muziek aan het luisteren, ik erger me er niet bij iedereen aan maar meestal wel,en dan vooral als zomaar beginnnen te praten en ik pas na een minuut door heb dat ze tegen me bezig zijn.
6. What’s one of your nervous habits?
Als ik nerveus ben ga ik meestal stotteren.
7. What side of the bed do you sleep on?
Ik heb een dubbelbed en slaap meestal in het midden als iemand blijft slapen slaap ik meestal aan de linker kant.
8. What was your first stuffed animal & its name?
Een muis,de naam kan ik me alleen niet meer herinneren
9. What’s the drink you ALWAYS order at starbucks?
Eigenlijk ga ik niet zo vaak naar de starbucks maar als ik er naar toe ga neem ik meestal caramel hot chocolate.

10. What’s the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?
Make-up verwijderen, natuurlijk die ik dit soms wel maar meestal ben ik te moe om het er te af te halen.Maar aan de andere kant: mijn make-up gaat er toch af met het douchen.
11. Which way do you face in the shower?
We hebben een regendouche dus het water gaat niet schuin naar beneden maar gewoon recht.
12. Do you have any ‘weird’ body ‘skills’?
Ik ben zo flexibel als een plank, nee dus,maar ik heb wel een lange tong,telt dat ook?
13. What’s your favorite ‘comfort food’/food thats ‘bad’ but you love to eat it anyways?
Ik heb dit al eens eerder gezegd op mijn blog maar paprikanootjes, als die in huis zijn kan ik er niet van afblijven!
14. What’s a phrase or exclamation you always say?
Pff,dat heb ik niet echt.
15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?
In de zomer draag ik meestal een kort shortje en daarop een topje.Maar ik heb ook een oversized shirt van Jonas Brothers nog in mijn kast hangen van mijn periode toen ik nog fan was, maar die kan ik wel prima als 'slaapkleedje' gebruiken

Zo dat was het dan,heb jij nog rare,of normale vragen?

3 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen