dinsdag 2 juli 2013

The Photodairy

Het werd weer tijd voor een photodairy, hierin laat ik zien wat ik de voorbije dagen of weken heb gedaan door middel van foto's die met mijn ipod zijn getrokken.Het valt mee qua hoeveelheid foto's ik heb me de voorbije 2 weken de eerste week vooral geconcentreerd op de examens.

Een inspirerende quote voor tijdens het leren, heb geen zorgen,zorg maar dat je geniet.

Het werd warm tijdens het leren en ik had nood aan een ijsje.Strawberry cheesecake blijft gewoon een van de lekkerste smaken ter wereld, die van Ben & Jerry's vind ik heerlijk!

Tijdens de examens is echt alles veel interessanter, nagels lakken hoort daar ook bij.

Tussen de ijsjes en het leren door moet je ook af en toe kunnen drinken, we hadden net een volle lading nono's met appel en kersensap.

Snacks en drankjes zijn belangrijk maar ook eten, een roerei met zalm, sommige vinden het nogal een rare combinatie maar ik vindt het lekker.

Julie en haar nootjes, mijn vriendinnen kennen het al: ik ben verslaaft aan paprika nootjes, op uitstappen en zelfs op sportdagen neem ik deze mee, het is gewoon te lekker!

Weeral een Stawberry cheesecake smaak, deze keer van Aldi.Ik moet echt wel toegeven dat die van Ben & Jerry's veel lekkerder zijn en die van lidl ook.

Leren,leren,leren.Ik werd het zat, en Chiquita blijkbaar ook.Ik kon het woord meststof niet meer horen of lezen.Ah ja, dit was een toest die ik even nalas die verbetert was vooraleer jullie denken dat dit alleen mijn leerstof is.

Bij mijn vriend was het koud en ik had geen trui mee dus trok ik die van mijn vriend maar aan.Ik zwem er bijna in!

Bij mijn vriend besloten we om blind te tekenen.Zie hier een kussend koppeltje; ik vind het opzich nog goed gelukt.

De zonsondergang van Antwerpen, zo mooi.

Julie en de grote nutella pot.

Met mijn minikoffer en muziek op de tram wachten.Een muziekje maakt het wachten altijd minder tragisch.

Figaro zit graag hoog als hij even alleen wil zijn, hij zit het liefste van al in mijn kamer wat opzich wel leuk is maar ik moet hem toch weg jagen als ik weer weg moet want ik heb het liefst dat mijn kamer deur toe is en anders kan hij niet mee weg en hij moet maar eens zijn behoefte doen in mijn kamer.

Yummie aardbeien, ik eet ze het liefst met een beetje vanille suiker, en jullie?

De dag dat ik mijn rapport ging afhalen staakte de treinen, erg lastig want de school waar ik naar toe ga, daar ben je op een uurtje met de trein, nu was ik 3 uur heen en 4 uur terug, maar gelukkig was dat voor niet voor niets, ik mag naar het 5de jaar dierenzorg!Chiquita is mijn rapport mee gaan afhalen.

Eindelijk was het weer blote benen weer!Gelakte teennagels: chek!

Op het pleintje vlakbij waar ik woon was een soort bbq feestje aan de gang, ik vond het er nogal duur dus besloot ik om in het frituur dat zich ook op het pleintje bevind een Bicky te bestellen.

Ik snap niet wat deze foto nu precies moet voorstellen, mijn zebraprintbroek op mijn hoofd?Dit zal vast iets te maken hebben met de groep Zebrahead, maar wat kan ik me niet meer herinneren.

In Bobbejaanland hebben ze gewoon een Ben & Jerry's ijsmachine!Ik wil deze ook thuis hebben!

Terug van Bobbejaanland, weer veel plezier beleeft  met de vriendinnen en lekker veel slushpuppy gedronken, we hadden zo'n fles gekocht die je kon hervullen.

De inhoud van mijn rugzak na Bobbejaanland, ik had nog een vol flesje Cola!

Welke leuke of minder leuke dingen hebben jullie de voorbije 2 weken gedaan?

2 opmerkingen:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen