dinsdag 20 augustus 2013

Back To School With Blair Waldorf & co

Oké, ik geef toe terug naar school gaan is niet meteen het leukste wat er is, maar het leuke vind ik aan de schoolperiode die terug aanbreekt; inspiratie zoeken voor een perfecte back-to-school-look.En hoe kan je je beter voorbereiden voor een nieuw school jaar dan samen met Gossip Girl?
Vandaag laat ik jullie een outfit+look zien geïnspireerd op Gossip Girl, ik heb gekozen voor Blair Waldorf, mijn lieve 'medeblog' vriendinnetje Jacoba zorgt voor de Serena look.



Gebruikte make-up
Catrice Skin Finish Compact Powder 030 honey beige
Essence Sun Club Shimmer Brozing Powder 20 suntanned
Essence quattro eyeshadow 05 to die for
Catrice Absolute Eye Colour 570 Plum Up The Jam
Catrice Ultimate Colour lipstick 080 My Red Card
Essence multi-action smokey eyes mascara
Bodyshop oogpotlood
Essence eyebrow designer 02 brown



Mijn kleding is van Morgan, dit is van een collectie van al twee jaar geleden.Maar de kleding is vrij basic en makkelijk te vinden.
Een inspired Blair look?Vergeet zeker geen diadeem. de mijne komt van de H&M en is al super oud!Maar het deed me een beetje denken aan de eerste keer dat we Blair zagen.
Grote hang oorbellen?Nee Blair draagt subtiele parel oorbellen, ik heb natuurlijk niet het budget om echte parel oorbellen te kopen maar die van de Claire's zijn goed genoeg voor mij!
 Mijn handtas is trouwens van H&M


Oh even voor de duidelijkheid; ik ben zelf niet van plan om zo veel make-up de eerste  dag op school te dragen.

Kijk jij wel eens Gossip Girl?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen