maandag 14 april 2014

Review: Sally Handsen lakje + Body benefits nailcare

Onlangs was in weereens in de Action en als echte beautyfreak moet ik natuurlijk elke keer eens een kijkje nemen bij de beautyspullen tot mijn verbazing zag ik er een lakje van Sally Handsen tussen die moest ik naturlijk mee nemen ook zag ik de beruchte nagellak remover in een potje,het leek me al langer een fijn product dus besloot ik deze keer om ze mee te nemen


Het lakje dat ik heb gekocht is 680. Frozen Solid.Het is een prachtige ijsblauwe kleur met kleine glittertjes in, normaal gesproken ben ik niet zo voor de glitterlakjes, maar bij deze geeft het toch iets bijzonder.
De lak zelf is redelijk waterig en lakt streperig, 2 à 3 lagen zijn zeker nodig, 'ik ga niet liegen,ik heb zelf nogal slordig gelakt omdat ik ze er bijna meteen erna toch weer ging afhalen.'

Eerste laag

Tweede laag

Dan de nagellakremover, over deze methode had ik al veel gelezen en gehoord maar zelf had ik het nog niet uitgeprobeerd,  het is namelijk een spons in een potje met daarin een gaatje waar je je gelakte nagel in steekt en rondjes draait, in de spons zou er remover zitten en hierdoor verwijder je de lak; het nadeel is wel dat de aceton je hele vinger uitdroogt maar deze zou geen aceton bevatten.

Aceton of niet:het stinkt wel enorm!Maar goed: in het begin voelt het nogal apart om niet zelf met een wattenschijfje over je nagels heen te gaan, ook kun je niet echt een beetje druk zetten dus het is allemaal nogal wennen in het begin maar wonder boven wonder toen ik de nagel uit het potje haalde was de lak er af!

En toch bleven er hier en daar kleine restjes lak zitten, ook bedacht ik me tijdens het schrijven van deze review dat je gelakte teennagels hier niet veel aan hebben dus: als je je teennagels wilt lakken moet je alsnog een potje nagellak remover en watjes hebben

Welke producten van action vind jij aanrader

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen