zaterdag 22 september 2012

Lucy Hale inspired look

Ik vind het erg leuk om met make-up en mijn haar te experimenteren.Vaak kijk ik naar leuke actrices/zangeressen/modellen voor inspiratie.
Lucy Hale heeft over het algemeen altijd enorm mooie make-up op en op dit moment is ze toch voor mij een grote inspiratie.




Eventjes voor de duidelijkheid:dit is geinpiseerd op Lucy Hale ik heb niet geprobeerd om haar look te kopiëren,zie dit meer als een ode voor Lucy.
 
 

Mijn foto's zijn -zoals meestal- van ipod kwaliteit en de make-up komt niet goed over.Even een klein overzichtje van de make-up die ik heb gebruikt
Essence Stay All Day foundation in de kleur 20 soft nude
Essence Concealer in de kleur 01 soft beige
Essence quattro pallet in de kleur 05 To Die For
Hema Bronzing Power in de kleur 01 Duo Bronzing Powder Light
Catrice Lip Appeal in de kleur 060 Coralista
NYC volumizing mascara showtime
en om het af te maken nog een zwart lijntje met een zwart Rituals oogpoltlood
 

 
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen