zaterdag 1 september 2012

Tag:Would you rather...

Ik verveelde me een beetje en dacht:ik ga eens op het wereld wijde web op zoek gaan naar een leuke tag,en toen kwam in de Would you rather...  tag tegen en deze leek me best leuk om te doen dus doe ik hem ook!!
Veel plezier met mijn Would you rather...
 
Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?
Moeilijk...maar ik denk toch dat ik mijn oogschaduw ga weg doen,met veel pijn in het hart natuurlijk!Maar ik heb zwart oogpotlood en dat kan ik als variant gebruiken en er bestaan meerdere kleuren oogpotlood dus ik denk dat ik dan al mijn oogschaws ga inruilen voor oogpotloden
 
Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?
Weer zo'n moeilijke,dan ga ik maar voor alles eraf met natuurlijk ook weer deze keer een alternatief:extentions!Ik vind kort haar totaal niet bij me staan maar als het te lang is vind ik het ook niet mooi.
 
Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Eigenlijk heb ik liever een perzik kleurtje,koraal vind ik toch ietsje mooier,niet dat ik roze wangen niet mooi vind maar bij mij past het toch niet altijd even goed.
 
If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?
Kleding!!!Make-up vergaat na een tijd en wat heb je er nu aan om 100 keer een paarse oogschaduw te hebben,oké het zijn andere tinten en zo maar toch trekt kleding me meer aan,zeker als schoenen er ook bij horen.Nu maak ik spontaan in mijn hoofd een lijst van dingen die ik wil kopen als ik dat geld in handen krijg...
 
Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?
En nu ga ik iets heel grappigs bekennen,2 jaar geleden wou ik zwarte lippen en rode oogleden maar ik had geen zwarte lipstick of rode oogschaduw dus het ik lipstick als oogschaduw gebruik en mijn eyeliner werd lipstick,de eyeliner op mijn lippen is beter geworden dan mijn ogen die nacht
 
Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Ik woon misschien in het mooie Antwerpen maar daar hebben ze geen Sephora,wel een MAC dus als ik daarmee moet rekening houden MAC,maar bij Sephora verkopen ze ook Benefit's en TooFaced en dat wil ik zo graag dus als ik een Sephora in mijn buurt zou hebben is het Sephora


 
Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?
Lipkleur dan toch!Hoewel mijn ooglooks bijna altijd dezelfde kleuren hebben maar ik verander ook graag en het zou een beetje hel voor me zijn moest ik dat niet kunnen en bij mijn lippen zou ik het nog overleven
 
Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?
Op dit moment heb ik niet echt een bepaalt favoriet product...maar als het nu winter moest zijn was het zeker de ogen,zonder lippenbalsem drogen mijn lippen uit,zitten er velletjes op en word het een grote ramp!
 
Would you rather have dark nails or bright nails all year round?
Donker,dat past beter overal bij,in de zomer heb ik vaker de neiging om naar felle kleuren te grijpen maar soms neem ik ook een donker,andersom is dat eigenlijk niet zo.Donkere nagels kunnen trouwens erg classy maar ook stoer staan
 
Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?
Ik vind mijn haar best wel leuk in een rommelige knot!Een paardenstaart gaat nog maar dat doe ik alleen als mijn haar te erg is en ik enkel een rekkertje op zak heb.
 
Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?
Het zou wel zonde zijn aangezien ik zowel veel lipgloss als nagellak heb,maar ik denk dat ik dan maar zonder nagellak doe,dan gebruik ik die wel om andere dingen mee te lakken en ik ben nog maar sinds 2 jaar bezig met nagellak terwijl lipgloss mijn eerste beautyproduct ooit was,van Diddl
 
Would you rather live without makeup or nail polish?
Het zelfde antwoord als hier boven!!Maar hier staat dat ik nooit meer nagellak mag gebruiken dus niet alleen op mijn nagel??Ach dan geef ik dat gewoon mooi weg in een wedstrijd op mijn blog ;)
 
Ik hoop dat jullie dit een leuke tag vonden,en natuurlijk mogen jullie deze overnemen
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen