woensdag 5 september 2012

Tag:Music

Op de blog van Sunlightdreams kwam ik deze leuke tag tegen die ik meteen wou doen,muziek betekend veel voor me zelf ben ik niet getagt maar ik kon het niet laten om deze te doen dus Hey Ho Lets Go!
 
Als we weer terug zouden gaan in de tijd toen er nog geen muziek gedownload kon worden van wie zou je dan eerder een cd kopen; Rihanna of Beyonce?  Ik heb een para jaar geleden een cd van Rihanna gekregen omdat ik toen haar muziek echt geweldig vond van Beyonce had ik geen cd maar dat kwam omdat...ik weet het niet ik denk dat je 5 jaar geleden wat meer hoorde van het werk van Rihanna inplaats van dat van Beyonce.Maar vandaag de dag ben ik geen fan meer fan Rihanna en steekt Beyonce er toch iets meer boven uit.
 
Als jij een prijs zou winnen waarmee je in een clip van een bekende artiest mag meespelen/zingen, welke muziek artiest zou dit dan zijn?
Whooow dat is een moeilijke ik denk dat ik qua videoclip het liefst voor een creatieve videoclip ga zoals Second Go van Lights misschien niet zo bekend maar he;je mag lekker met verf morsen
 
Stel; jij moet in een dag een instrument leren bespelen en je moet tussen een piano en een gitaar kiezen, wat zou jou keus dan zijn en waarom?
Gitaar,dat kan je ook makkelijker meenemen en je kan er veel kanten mee op,maar buiten dat vind ik een gitaar ook sfeervol,lekker aan een kampvuur met een dekentje en een gitaar,heerlijk!
 
Stel; je gaat naar een onbewoond eiland en je kan je ipod alleen maar vullen met hiphop/rap of R&B/soul wat zou jij dan kiezen?
Bleeeh,ik wil rock/pop maar als ik moet kiezen ga ik toch voor R&B omdat er toch daarvan ook wel wat liedjes zijn die ik ook goed vind.
 
Darryl of Gio?
Ik ken geen een,dat komt waarschijnlijk omdat ik in België woon want na een kort zoekwerk op youtube kwam ik er achte dat ze van Nederland komen en dat is ergens logisch dat ik ze niet ken,ik denk dat de meeste mensen uit nederland oook niet -ik zeg maar wat- The Ditch kennen
 
Bruno Mars of Jason Mraz?
Jason Mraz,Im Suuuure haha.Ik vind zijn liedje I'm Yours echt heerlijk om naar te luisteren, Bruno Mars zijn liedjes zijn ook goed maar hij Grenate,Lazy Song en Billionair tesamen kunnen het zelfs niet halen tegen Im Yours
 
Als je helemaal gratis naar een Live concert van een nederlandse artiest naar keus zou mogen gaan, van wie zou dat dan zijn?
Ik ga even valsspelen en Belgisch kiezen en stiekem ga ik extra vals spelen en Wouter De Backer,beter bekent als Gotye kiezen,hij woont dan wel in Australië maar hij is geboren in België en verhuist op zijn 2 jaar dus hij is naar mijn noemen een Belgische artiest
 
Welke cd heb je voor het laatst gekocht/gedownload?
 Get Nice van Zebrahead

Michel Telo of Gerard Joling?
Michel Telo,zijn liedje is echt heerlijk zomers zelf als ik zijn liedje nu op de schoolbanken luister krijg ik het zomer gevoel weer

Nederlands of Engels talig?
Ik luister toch vooral naar engelstalig.

Welk liedje luister je op dit moment?
Chew Me Up & Spit Me Out van Cobra Starship

Wat is je lievelingsliedje aller tijden
Dat heb ik echt niet dat kan per maand week of zelfs dag veranderen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen