zondag 18 november 2012

De rode loper van de EMA's 2012

Oke,ik weet dat ik een week te laat ben met deze blogpost en dat het misschien beter zou zijn om deze niet te posten maar toch wou ik een artikel maken over wie wat droeg op de EMA's.
Dit jaar vond het event plaats in Frankfurt,en natuurlijk vind ik een van de leukste dingen aan awardsshows de rode loper.
 


Alicia Keys verscheen met kort haar en een groene jurk op de loper,ik ben niet zo'n grote fan van haar maar dat groen jurkje kan ze wel hebben!Enkel die nude randjes aan de zijkant vind ik minder bij haar passen,maar voor de rest,toppie,niet te veel extra maar toch heel mooi
 

 
Carly Rae Jepsen had ook niet veel extraatjes aan,wel een paar maar niet enorm opvallende,zo zie je maar Less Is More want ook Carly zag er prachtig uit,die zilveren jurk met haar donker haar,lichte huid en rode lippen...Is dit Carly of de glamoureuze Sneeuwwitje want nu ik er over na denk ze heeft er wel wat van weg.

De mannen van Fun. waren er ook bij,maar uuh,het is niet omdat je een man bent dat je er minder mooi moet uit zien dan de dames op awardshows,dat hebben ze precies toch niet begrepen het lijkt net of ze eerst nog even naar -ik zeg maar wat- school zijn gegaan en dan snel naar de awardshow zijn gegaan.

Deze jurk is pijnlijk om te zien,en het is vast nog pijnlijker om te weten hoeveel vogels er zijn dood gegaan voor deze jurk -of zijn dat geen pluimen- Kim Kardashian heeft wel een mooi lichaam maar het is niet gemaakt voor deze jurk...welk lichaam eigenlijk wel??

Wat doet een zwerver met een gordijn en een vestje uit de vuilbak nu op de rode loper?Oh nee het is Loreen,van Eurovision.Misschien is dit mode is Zweden??De kleur staat haar wel maar kan iemand haar even een t-shirt geven?


PSY was gewoon PSY,het nette pak en de zonnebril,goed dat hij dat aan had,PSY zou PSY niet zijn zijn zonder die bril,wedden dat volgende zomer iedereen met zo'n zonnebril gaat lopen

Rita Ora had gehoord dat rood deze herfst in is,Ja Rita je hebt gelijk maar er bestaan ook iets zoals te rood???
Taylor houd het simpel en ook hier zie je Less Is More,ze ziet er prachtig uit zonder te veel trallalietjes en trallalatjes,haar ogen had ze iets donkerder dan normaal opgemaakt maar het staat haar!

Aan de ene kant vind ik deze jurk afschuwelijk,maar op een of andere manier staat Heidi Klum hier prachtig mee,dus onthoud dit,Don't Try This At Home,Heidi is een topmodel en het is logisch dat ze hier mee staat.
Whow,mijn idolen van 3 jaar geleden zijn verandert!
Ze zagen er niet te slonzig uit zoals Fun. maar ook niet zo netjes als PSY,ik vind dat dit bij hun zeker staat,alleen had Kevin misschien zijn hemt uit zijn broek mogen doen en hadden ze zich mogen scheren maar voor de rest,super!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen