zondag 11 november 2012

With(out) make-up

Make-up is toch iets dagelijks in mijn leven geworden,ik vind het heerlijk om me net iets mooier te maken of om looks geïnspireerd op iets of iemand te maken.
Toch kom ik af en toe maar heel weinig de deur uit zonder iets op mijn gezicht,is dat nu een mega groot verschil???

Even voor de duidelijkheid;de linkse kant van mijn gezicht is op gemaakt de rechterkant is 'naakt'.
Ik moet wel toegeven dat ik mezelf mooier vind met make-up op,maar dat vind zowat iedereen denk ik.Hoewel ik voor een naturel look heb gekozen die je toch heel wat verschil,ik kies het liefst een goudachtige tint om mijn ogen dat net iets extra te geven,maar nu ik zo de foto's bekijk vind ik dat ik zonder make-up best nog trost op mijn gezicht mag zijn.
 
Gebruikte producten
Essence Concealer in de kleur 01 Natural Beige
Essence Mottifying Compact Power in de kleur 01 Natural Beige
Bourjours oogpotlood
NYC volumizing mascara Show Time
Catrice Lipstick 210 Pinkadilly Circus
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen