zondag 5 augustus 2012

Budget lippen

Ik hou er van als mijn lippen mooi zijn,een mooie gloss doet al veel.
Ik heb 8 (budget) lipproducten uit mijn stash genomen om ze te swatchen.



Flirty fushia van Catrice is schattig roze glosje,de kleur zie je redelijk goed maar is zeker niet hevig,je kan hem zeker dragen voor school(wat binnen een maand helaas weer begint)

Azalea glow van H&M geeft niet enorm veel kleur maar wel veel glans,op de foto zie je het niet zo goed,ik heb best kleine lippen maar heb het gevoel dat deze lipgloss mijn lippen wat voller maakt,ik zou deze niet aanraden voor meiden met sowieso volle lippen.


De lipstain in de kleur Forever fresia van NYC valt me enorm tegen,er komt heel weinig kleur vanaf,ik denk zelfs niets,in het begin toen ik hem kocht zat er een heel vaag roze kleurtje op mijn lippen wat al snel verdween.

Trendsetter van Essence is zeker de felste lipgloss in mijn stash,wat een pigment!!!Ik vind hem helaas iets te fel en hij plakt helaas ook enorm hard,maar zopas heb ik eer trucje gevonden,een heel klein beetje aanstippen op mijn lippen en dan met een lipkwast over de hele lippen doen,zo word de kleur iets minder fel en draagbaar

Turn To Happy van Essence is van de Tint It collectie,deze lipgloss zou zogezegd van kleur veranderen,hier heb ik niets van gemerkt,hoewel,als ik de lipgloss uit de tube knijp is die paars op mijn lippen roze,echt fel is deze gloss niet maar wel mooi
High Waist Pink komt uit de limeted edition lijn Demin Wanted van Essence,ik heb hem nooit vaak gebruikt wat eigenlijk zonde is,want de kleur is best wel mooi,een subtiel roze met een lichte glans,ik ga deze denk ik vaker gebruiken.
Geloof het of niet maarde lipstick  Ketch me-up van Catrice draag ik best veel,Vooral bij mijn marine-achtig kleedje wat ik in Londen heb gekocht staat dit mooi,als ik dit opdoe zet ik aan mijn ogen meestal een wing,dan ziet mijn look er een beetje sixties uit wat ik trouwens mooi vind.Ik doe dit wel niet aan met felle oog make-up want dan is het to-mutch

Ik heb spijt dat ik Pink panter van Catrice heb gekocht,het is veel te licht roze en de glans die er in zit maakt het zeker niet mooier,zeker met mijn donker haar en donkere ogen ziet het er absoluut niet mooi uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen