donderdag 16 augustus 2012

Review:05 Red & The City

Een tijdje geleden schreef ik het artikel Budget lippen,nu komt er een soort gelijkaardig artikel maar met 1 product,ik review/swatch speciaal voor jullie de lipstain in de kleur 05 Red & The City van Catrice.


In mijn artikel Budget lippen was ik niet echt tevreden over de lipstain van NYC,toch wilde ik de lipstains nog een kansje geven,niet alle lipstains konden tegen vallen.Dus kocht ik de lipstain van Catrice genaamd Red & The City,het is niet een moeilijk raadsel deze naam is geïnspireerd op de tv serie Sex & The City,ikzelf kijk de serie niet,maar natuurlijk is dit wel erg leuk voor de meiden die deze serie wel volgen(wanneer komt er een Catrice product met een naam geïnspireerd op Gossip Girl).

Het 'kwastje' van deze lipstain was al stukken beter dit is echt een soort van dikke stift,maar ook de kleur is erg mooi,het leunt een beetje aan de donkere kant maar alsnog erg fel.
Ik moet zeggen dat het niet erg lang blijft het felle,maar laat wel een mooi waasje achter dat voor een waasje toch wel fel is.En nog een leuk pluspuntje ik proef een heel klein beetje fruit ik gok aardbei maar natuurlijk chemische aardbei.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen