dinsdag 28 augustus 2012

Limeted Edition in aantocht

Dat essence limeted editions heeft is geen geheim.en meestal (toch in de kruidvaten waar ik kom) zijn ze ook snel uitverkocht,dit najaar komt essence weer met een leuke limeted edition genaamd Cherry Blossom Girl,wil je weten wat je in deze lijn kan verwachten??Lees dan snel verder!!!
 
 
 
In deze limeted edition zie je het klassieke quattro pallet in een nieuw jasje gestoken,bij de gewone collectie is deze helemaal doorzichtig,hier is 'de onderkant' zwart!Eigenlijk vind ik deze mooier dan de doorschijnende,er komt maar één oogschaduw palet in deze collectie uit namelijk 01 dreaming under a cherry tree,het oranje kleurtje is niet meteen iets waarvan ik het wil maar de rest van het pallet vind ik best wel mooi

 
Shimmering body powder met een 'bloemrijke' geur,dit komt ook voor,ikzelf heb het ziet zo voor shimmering powders,maar als je er van houd is het natuurlijk een leuk,wel moet ik toegeven dat het leuk is dat ze er een puff bij hebben gedaan,doet me een beetje denken aan oude films
 
 
Natuurlijk konden nagellakjes niet ontbreken in deze collectie,essence heeft sinds kort nieuwe vorm potjes nagellak persoonlijk vind ik die niet mooi maar deze zijn al een pak beter,de kleuren zijn 'net zoals het oogschaduwpalet' warm,echte herfst kleuren met de namen 01 fortune cookie, 02 my little kimono, 03 cherry cherry girl en 04 it’s peach not cherry,ik vind persoonlijk my little kimono de leukste qua kleur maar ook van naam komt volgens mij van My Little pony
 
01 asian sensation. is een tweekleurige blush,met een schattig kersenbloesem printje,ik vrees dat als ik dit koop dat ik het niet zou kunnen om te gebruiken alleen voor dat printje al!!!
 
Volgens mij is de highlighter gewoon dezelfde als de gewone highlighter,maar ik kan me natuurlijk ook vergissen aangezien op de site staat dat het een rosé kleurtje geeft,alsnog heeft het een leuk ontwerp!01 konnichiwa girls!,zo noemt deze hightlighter
 
 01 cherry cherry girl en 02 it’s peach not cherry zijn niet enkel de namen van lakjes maar ook van lipstick pen,ik ben niet zo voor lippotloden maar deze zouden een uitzondering kunnen zijn omdat 'als ik het goed snap' voor je lippen ineens helemaal in te kleuren en niet alleen het randje
 
Over 2 maanden is het Halloween,en misschien komen dan nepwimpers van pas???Wat wacht je van  01 hidden in sakura garden???Deze nepwimpers zullen waarschijnlijk tegen Halloween niet meer te koop zijn maar beter laat dan nooit,en trouwens ik denk niet dat je hier mee 'serieus' over straat gaat lopen.Bij deze nepwimpers zit er wimperlijm dus daar hoef je je geen zorgen over te maken,verder zijn deze wimpers van papier.
 
En dan zijn we weer aan het laatste product!Deze eyeliner heeft 2 kanten een dikke en een dunne  handig,toch als jij een van deze kanten liever hebt om mee te werken,natuurlijk is er zwart bij deze eyeliners maar ook kan je voor donkerbruin gaan.Deze noemen 01 big in japan en 02 my little kimono.
 
Wat van deze collectie wil jij????


4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Wat is jou blog ik kan hem niet vinden
      Ik ga niet beloven om je te volgen ik ga eerst wat rond kijken en dan beslis ik of je volg maar suggesties zijn altijd welkom

      Verwijderen
  2. Die nepwimpers zijn echt grappig! Maar ik vind zelf nepwimpers niet zo lekker zitten (en krijg ze er nooit echt mooi op) dus sla ik die over :). Ik ben verder ook wel benieuwd naar de nagellakjes!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen