donderdag 30 augustus 2012

Soundtrack Frankenweenie

Ja mensen binnenkort komt de nieuwe film van Tim Burton uit;Frankenweenie.
De film gaat 100% Tim Burton zijn en is in de stijl van The Corspe Bride,maar ook heeft deze film een soundtack,en als ik naar de artiesten kijk die hebben meegewerkt hieraan ziet het er veel belovend uit!!


 
Voor Kerli is het niet de eerste keer dat ze een soundtack zingt,ze zong ook Tea Party en met Tokio Hotel Strange voor Alice In Wonderland,wat ook een Tim Burton film is.Maar ja ik kan niet liegen,Tim Burton en Kerli zijn nu eenmaal een goede combinatie samen.Ook ben ik enorm benieuwt naar het nummer van Passion Pit,ik ken hun nog maar net maar ik vind dat ze wel leuke muziek hebben,oh en ken je Kimbra nog???Ze zong samen met Gotye de hit Somebody That i Used To Know ook zij zingt mee in de soundtrack
 
Helaas is de soundtack zelf nog niet te horen maar...je kan al wel een preview beluisteren!je zult het tot 25 september moeten doen met 30 seconden van Strange Love van Karen O
 
Ik kijk uit naar de film en soundtrack!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen