zaterdag 19 juli 2014

5X Break Up songs

Twee weken geleden is het geen gebeurt wat voor heel veel leeftijdsgenoten de grootste nachtmerrie is 'ik ben koelbloedig via sms gedumpt'.
Ja zo'n 3 'mooie' jaren zijn in zo'n klap weg!Ik was verdrietig maar tegelijk ook woest 'hoe kon hij?'
Maar hoe heb ik mijn eerste treurende dagen doorgebracht?Ten eerste zocht ik zo veel mogelijk afleiding door met verschillende mensen af te spreken maar wanneer ik helemaal alleen thuis was besloot ik dus naar 'Angry break up' liedjes te luisteren.
Het leek me wel een goed idee om er een paar met jullie te delen aangezien ik vast niet enige ben die in deze situatie zit.



Gives You Hell
'When yor see my face hope its give you hell' oh wat is deze tekst toch zo toepasselijk!De clip past niet even goed bij de tekst maar mijn situatie past 100% bij de tekst.

Heres To The Time's
Opnieuw; deze tekst sluit zich 100% aan bij de situatie die ik nu op het moment door maak om wat voorbeelden te geven  'Here's to the times you'll miss I know you'll be sorry' dat spreekt voor zich 'I remember you calling other girl skanks' oke dit lied is gezongen in het perspectief van een man maar hij noemde inderdaad zowat alle jongens players.


Number One
Ontdaks dat dit zoals de 2 andere liedjes ook de 'fuck you' boodschap naar de ex heeft zit hier net iets meer achter: namelijk dat ik nu opzoek kangaan  naar de ware nummer één, nu dat ik van hem af ben.


Survior
Ja dit is een cover!Maar ik vind deze versie nu éénmaal beter dan de originele.
Ik heb altijd gedacht dat éénmaal ik een vriend had dat ik niet meer zonder hem kon en dat ik niet normaal meer kon functioneren 'allemaal dikke bullshit natuurlijk' want nu kan ik weer de dingen doen waarvan hij niet wou dat ik ze deed 'eerst was ik inderdaad een wrak toen het uitwas' maar ik ben er zoveel sterker uitgekomen


I Knew You Where Trouble
Opnieuw...en cover!Maar opnieuw een tekst waarbij ik me kan aansluiten 'Julie is dit niet een klein beetje overdreven?' Nee! Ik wist namelijk dat hij al veel liefjes had gehad voordat we samen waren kende ik hem al 5 jaar en ik die 5 jaar heeft hij meer exen gehad dan de normale jongen van zijn leeftijd, en sommige daarvan heeft hij ook koelbloedig gedumpt 'ik wist aan wat ik begon!'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen