vrijdag 25 juli 2014

Samsung Galaxy Mini S3

Mijn vorige gsm en ik hadden nooit een goede relatie, het toetsenbord was qwerty inplaats van azerty, het apparaat viel constant uit, het ontgrendelde zichzelf, belde uit zich zelf naar random nummers, de achterkant was beplakt met ducktape omdat de achterkant het nooit goed hield en zo kan je maar voort gaan.
Mijn roze blackberry mocht dan wel mooi zijn maar het was één en al pure frustratie.
Maar dat is nu voorbij want sinds kort heb ik een nieuwe gsm!

Ik ga niet liegen; de gsm is een verlaat verjaardagscadeau, normaal gezien ging ik naar Londen met mijn 'toenmalige' vriend maar omdat het nu uit is gaat dat niet meer door en daarom heb ik in de plaats een gsm gekregen, dus ik heb voor mijn gsm zelf niet betaald.
Ik heb dus de Samsung Galaxy Mini S3 gekocht, een makkelijke compacte gsm zoals de verkoper aan me zei.
Het is wel even wennen van toetsenbord naar toutchscreen maar gelukkig is het niet al te moeilijk!
Maar ik ben serieus echt blij met de gsm! de opstart procedure is eerst een beetje moeilijk maar eenmaal je het onder de knie hebt is alles top!
Ook kreeg ik bij de gsm 'van mijn moeder' er 2 hoesjes bij ééntje is aztek print en ééntje in de vorm van een pinguïn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen