zaterdag 26 juli 2014

Princesses and Villains

Nog 3 dagen en dan komt Black Milk met een nieuwe collectie uit!Woohoo!
De lijn kon je al wat langer online zien maar vanaf dinsdag kan je hem eindelijk ook echt bestellen!Het geen wat me zo enthousiast maakt is dat de hele lijn op Disney films is geïnspireerd, me likey!!Ik ben een enorm grote Disney fan en van deze collectie begin in te watertanden!Vooral je blauwe jurk met Marie op heeft mijn hart gestolen!Alleen vind ik het nogal wat prijzig.
Wat ik ook leuk vind is dat er geen enkel stofje met 'Frozen' op is te bekennen 'begrijp me niet verkeerd, ik vond het een heel leuke film' maar ik vind dat Frozen wat over gehypt begint te worden, vooral op het internet.
De volledige collectie kan je hier zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen