woensdag 30 juli 2014

ItsTalkingTime: Get out the comfort zone

Ik heb jaren lang in mijn comfort zone geleefd en er nooit buiten gekomen; films kijken, shoppen en thuis blijven was zowat een routine geworden!Maar ik begon te merken dat ik er genoeg van had, ik wou niet meer in een routine leven!Daarom heb ik dus besloten om steeds meer en meer uit mijn comfort zone te komen, zo deed ik in Griekenland mee met groepsactiviteiten met leeftijdsgenootjes 'iets wat ik nog nooit had gedaan' en ik vond het uiteindelijk geweldig; ik mis de groep zelfs nu enorm hard!

Ook in september ga ik een grote stap uit mijn comfort zone doen: in ga naar Laundry Day,'Say what?' ik heb sociale angst en me op zo'n ongelooflijk groot festival begeven is een enorme stap uit mijn comfort zone, ervoor ben ik wel naar festivals geweest, maar dit waren kleinere festivals, ook het feit dat ze er de muziek draaien die me totaal niet interesseert gaat me niet op mijn gemak stellen, maar dat vind ik prima zo, ik wil de dingen doen die ik heb gemist, ik wil andere 'werelden' verkennen en niet in mijn wereldje van films en mijn eigen muziek blijven.
Ook ga ik voor het eerst cosplayen, ja het kwam ineens spontaan bij mij op; ik zie vaak op internet mensen dit doen en ik wou dit ook wel eens een kans geven dus 'why not' dus ik ga in oktober naar F.A.C.T.S., ik kijk er nu al enorm naar uit.
Ik wil mijn leven een positieve draai geven, ik wil meer mensen leren kennen in plaats van mezelf op te sluiten in mijn kamer geïsoleerd, ik wil leuke dingen meemaken maar dat gebeurt niet als je alleen in je kamer zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen