zondag 26 mei 2013

Disney Songs

 Ik ga het niet ontkennen, ik hou van Disney!Niet alleen de films zijn leuk maar de liedjes zijn ook erg leuk.Op mijn ipod heb ik zelfs een speciale afspeellijst met enkel en alleen Disney liedjes.Ik ga niet alle liedjes met jullie delen maar het lijkt me wel leuk om er enkele met jullie te delen.

Wie kent het niet?Bella Notte van Lady en de vagebond.Ik vind het zo'n een prachtig lied. Ik.Elke keer als ik een pizzeria zit moet ik spontaan aan dit liedje denken het is gewoon zo'n lief en schattig liedje.En ik als Italian food lover hou ik natuurlijk ook van de scene.
Over het algemeen hou ik niet zo van vervolgen, maar de kleine zeemeermin 2 in een uitzondering.Ik voelde me soms zoals Melody ik verlangde ook naar meer soms was ik het zat om gewoon op land te lopen.Dit liedje geeft me ook altijd een soort van kippenvel gevoel, zo een gevoel van; nooit opgeven als je in jezelf gelooft komt het nog wel goed.
Een echte meezinger: Hey Ho van Sneeuwwitje en de 7 dwergen, vroeger zong ik dit wel vaker toen ik mijn kamer opruimde mijn lievelings dwerg?Grumpy!Ik vind hem gewoon geweldig!
Rapunzel is een film die ik in het begin niet wou zien ik vond het niet kunnen dat Disney met computer werd gemaakt maar uiteindelijk heb ik hem toch gezien en daar ben ik blij om, het is niet de beste Disney film maar heeft wel leuke liedjes, dat is niet moeilijk aangezien Mandy Moore (A walk to remember) de stem van Rapunzel in spreekt.
The Lion King is mijn lievelings film als het over Disney gaat het zijn leuke liedjes, leuke personages een een prachtig verhaal, toen ik klein was hadden mijn ouders deze videoband in het Engels gekocht en dit waren dus ook mijn eerste Engelse liedjes die ik meezong.
Het heeft lang geduurd tot ik Pocahontas ooit had gezien, het verhaal interesseerde me niet zo echt maar ik en toch blij dat ik hem heb gezien, het is zo een mooie film en eigenlijk ben ik het met de tekst van Collors Of The Wind wel eens.

Heb je de smaak te pakken gekregen dan zou ik je zeker deze afspeellijst met 4 uur Disney liedjes aanraden.

Welk Disney liedje vind jij het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen