woensdag 29 mei 2013

My Shoes,My Story

Van alle schoenen die ik heb zijn mijn paarse Dr Martens het meest gedragen paar, logisch dus dat deze schoenen heel wat hebben mee gemaakt, voor mij zijn het meer dan schoenen, voor mij is deze schoen een beetje een deel van mijn leven geworden




Ik wou al heel lang Dr Martens, H&M had er die er op leken maar die waren van plastic en daar kunnen mijn voeten niet tegen.Op mijn 14de botste ik op het eerste echte paar in een outlet in Antwerpen, ik was meteen verliefd.
Ik weet nog goed dat ik deze schoenen rond de Halloween periode kocht, veel dachten dat ik ze voor Halloween droeg en dat ik ze daarna nooit meer zou aandoen.Dat hadden ze dus flink mis want ik bleef ze zelfs na Halloween dragen, toen kreeg ik verschillende namen naar mijn hoofd geslingerd zoals legermeisje en gothic, ik moet toegeven ik in de tijd dat ik 14 was leerde ik mezelf kennen en droeg ik nogal aparte kleding mijn voorbeelden waren o.a. Audrey Kitching.maar echt gothic zou ik mezelf nooit genoemd hebben, maar ik trok me ook niets aan van de meisjes die me zo noemde, ze deden maar ik voelde me goed ik deze schoenen.Een tijdje later kwam de hit Superbass van Nicki Minaj waarin ze zelf Dr Martens droeg.Plots kwam iedereen aan mijn vragen waar ik deze schoenen had gekocht maar pech voor hun en geluk voor mij, de winkel was al weg!Ik vond het wel jammer eerst lachte iedereen me uit en plots wou iedereen ook.

Een jaar en half later kwamen ook mijn roze Dr Martens er bij.Iedereen was mijn paarse al gewoon en zeiden er niet veel op.Maar mijn roze Dr Martens kregen weer nieuwe reacties; clowntje, roze leger gothic....
Mijn roze Dr Martens heb ik altijd mooi gevonden maar toch droeg ik de paarse meer,simpel weg omdat ze overal bij konden in de winter waren ze ook nog eens lekker warm.Ik heb ze een tijd vooral gedragen met een short met daar onder een dikke zwarte panty.
Nu heb ik nog altijd mijn roze en paarse Dr Martens.Nu word er veel minder over gezegd omdat iedereen nu ook de schoenen bij mij gewoon vind.Het valt wel erg op dat mijn paarse het draag omdat er wel al wat beschadiging is.Maar dat vind ik prima dat liet zien dat ik ze vaak draag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen