vrijdag 25 april 2014

Its Blooper Time!

 Hoe zou mijn leven er uit zien moest ik minder onhandig zijn?Ik vraag het me vaak af!Mijn leven is soms één grote blooper en ik zou een prijskast kunnen vol winnen  met sommige schaamte volle momenten!Het leek me wel leuk om enkele met jullie te delen 'maar niet de ergste'


Wanneer mensen vragen wat mijn leeftijd is moet ik soms serieus nadenken onlangs zei ik nog vol overtuiging dat ik 15 was...Wat?Ik wordt over iets meer dan een maand 18 en ik zeg nog steeds dat ik 15 ben?

Ken je dat?Het gevoel dat je stinkt en dat je snel de eerste beste parfumerie binnen stapt om even snel een tester op te spuiten...en er vervolgens achter te komen dat het mannen parfum is.Sterkte,zware mannen parfum dat je na twee dagen nog ruikt.

Ken je dat?Je snel moeten haasten in de ochtend om je trein nog te halen?Ik moet het voor school dagelijks doen!En door snel te zijn vergeet ik soms wel eens iets...zoals één van mijn twee ogen te schminken en dat loop je een halve dag rond met één opgemaakt oog en één 'naakt' oog.En pas rond de middag heb je door dat je er zo uit ziet.

Ik kijk graag films op mijn laptop en in sommige films komen soms seksscene's voor; ik heb er geen probleem mee 'het is maar een film'.Maar juist op die moment komt mijn moeder mijn kamer binnen 'wanneer juist het hoogte punt is en het vrouwelijk' hoofdpersonage begint te kreunen' al is de scene maar een halve minuut gegarandeerd dat mijn moeder juist dan binnen komt.

Deze enorme blooper was van een aantal jaar geleden; ik was bijna jarig en familie en vrienden wisten niet wat ze voor me moesten kopen dus maakte ik een verlanglijstje zodat ze inspiratie konden opdoen.Ook had ik die dag een huistaak en je raad het al...in plaats van de huistaak gaf ik aan mijn leerkracht het verlang lijstje, dat was een dikke nul!

Het is logisch dat ik in de winkel kleding pas,en op een gegeven moment was ik het weer eens aan het doen, ik zat juist in mijn ondergoed om een prachtig kleedje te passen en toen....ging het rook alarm af, ik neem zulke alarmen ook altijd serieus en liep dus mijn kleed hokje uit, toen kwam ik er achter dat het een test was 'gelukkig was ik niet de enige die in haar ondergoed bijna de winkel uit liep'

Ik mag nog van geluk spreken met mijn 'bloopers' want deze man heeft een enorme flater begaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen