vrijdag 11 april 2014

The Summer Set

Als er een band is die ik zowat heb zien 'opgroeien' als het ware is het wel 'The Summer Set!Ik ben al ruim 5 jaar fan van hun en nog steeds luister ik naar hun muziek.Deze band verdiend zoveel meer publiciteit!, ze zijn echt geweldig!



Zal ik maar beginnen bij het begin hoe ik deze band heb ontdekt, zoals jullie misschien wel weten was ik vroeger enorme fan van Jonas Brothers, wel ze hadden ook een eigen serie waar actrice Chelsea Staub in mee deed, als echte fan girl moest ik ook weten waarin zij allemaal in mee speelde, en toen kwam ik dus tot de ontdekking dat ze in de videoclip Chelsea mee deed, dit liedje gaat trouwens ook effectief over haar, zanger Brian en Chelsea hadden vroeger een relatie.Ik was meteen verkocht!Ook het feit dat ze een vrouwelijke drummer hadden vond ik ontzettend tof.


5 jaar verder en ik ben ik nog steeds fan van deze groep, Chelsea luister ik nog regelmatig, ik ken de tekst helemaal vanbuiten en zing het vaak luidkeels mee.
Ondertussen hebben ze ook al hun eerste echte volwaardige cd na 'enkele EP's mocht dat ook wel'.
Maar ik heb echt het gevoel dat ik deze groep zowat heb zien 'opgroeien', ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen maar ik heb toch wel een soort band met hun, juist omdat ik al 5 jaar fan ben.Ik ben altijd trouwe fan geweest en vond het dus ook super jammer toen dat ze na hun UK tour een dagje België deden ik hun niet heb ontmoet.
Jess Bowen is trouwens ook mijn girlcrush.Ze is zo prachtig en is zo getalenteerd!Ik wou echt dat er meer meiden het 'lef' hadden om tussen 4 jongens te drummen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen