donderdag 10 april 2014

Revieuw:Essence superhero Thermo effect

Onlangs kreeg ik van mijn vriend het Thermo Effect lakje uit de Superheroes LE van Essence ik wal heel benieuwd hoe dit in zijn werk ging gaan, dit concept kende ik namelijk al van Claire's maar had het zelf nog niet uitgeprobeerd.


Bij het lakken merkte ik al meteen op dat de lak redelijk dun is, twee laagjes zijn dus zeker nodig!
De lak is een mooi koraal achtig roze kleurtje wanneer het de lak op normale temperatuur is, het jammere is dat het Thermo effect alleen in het water is omdat de lak voornamelijk zich aan de lichaamstemperatuur aanpast, in de winter zullen je nagels er bijvoorbeeld niet anders uit zien dan in de zomer of je moet je handen al in de sneeuw steken.
Bij warm water is er wel een klein beetje verschil maar verwacht niet te veel aangezien je je handen ook niet in kokend water stopt, maar bij koud water krijg je echter wel een mooi effect, het word namelijk paars!
Helaas kon in zelf moeilijk close-ups maken van mijn nagels,zelfs de cannon van mijn ouders kon het het niet!Gelukkig heb ik op youtube dit filmpje gevonden.


Lang plezier zal je van de lak niet hebben aangezien hij makkelijk chipt.
Mijn oordeel?Leuk voor prijsje!

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen