zondag 27 april 2014

Luipaard print:Ordinair of klassevol?

 Oke, ik ga niet liegen: ik hou van luipaardprint!Mijn dekbedovertrek is luipaard print en ik heb zo hier een daar wel een luipaard printje in mijn kast hangen, fake uggs met luipaardprint?I've got them!
En toch merk ik dat luipaardprint een taboe is voor sommige: het zou zogezegd sletterig staan.Is dit nu waar of is dit een mythe?Is panterprint perse bij alles en iedereen ordinair of valt het te combineren?


Ik heb enkele beelden opgezocht van panterprint en ik moet zeggen er zaten her hier en dan heel ordinaire tussen maar bij geen een van de foto's die ik jullie nu ga laten zien kreeg ik dat gevoel.






Maar hoe moet het dan zeker niet 'naar mijn mening'?Alles maar dan ook werkelijk alles aanhebben van panterprint  in één keer: topje, broek, schoenen, tas, jas....kies voor één item met dat motief want zoals je misschien wel ziet kan het er ook klassevol uitzien.Ook vind ik niet dat je én een veel te korte jurk én extentions én een fake tan én hoge hakken en dan nog eens panterprint moet aan doen want dat ziet er 'naar mijn mening' ook wel ordinair uit.

Ik vind het persoonlijk best wel jammer dat panterprint zo'n slecht imago heeft want ik vind het best leuk.

Wat is jou mening over panterprint?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen