woensdag 29 augustus 2012

Bourjous pallet nu mega goedkoop!!

Ik was dus gisteren in het kruidvat en kwam dit Bourjois pallet voor maar 50 cent tegen!Daarmee kan je geen pallet van Essence mee kopen dus laat staan Bourjois,meenemen dus!!!Trouwens mijn zwarte oogschaduw was net op van Essence in in dit pallet zat zwart kon ik dus goed gebruiken!!!
 



Het zwart is erg intens en heeft ook wat glitters,elke kleur eigenlijk maar het valt best nog mee qua glitter,Capitan Of The Black Pearl van Catrice,die heeft pas glitter!!!
Normaal gezien is dit pallet voor een smokey eye look maar ik denk dat je hier mee ook een look voor school mee kan maken,aangezien de glitter niet enorm hevig is maar dat hangt een beetje van persoon tot persoon af,maar het bruine is zeker schoolproof
Ik weet niet of in elk kruidvat deze actie is,ik vond deze in het kruidat op de meir(Antwerpen)
Heb jij ooit ook eens van Bourjois of iets anders wat meestal niet in je budget past aan zo'n goed prijsje gekocht???

 
Sorry voor de slechte kwaliteit qua foto's maar ik maak meestal deze foto's met mijn ipod,ik zal eens proberen om een keer de Cannon van mijn ouders te gebruiken
 

1 opmerking:

  1. Lucky! normaal is dat merk best prijzig, ik heb zelf een mascara daarvan maar die is ook 13 euro -_-' vind ik toch altijd best veel als ik weer een nieuwe moet halen omdat de andere op is :P

    Bedankt voor je berichtje, het is ook wel de enige jurk die ik in m'n kast heb hangen die totaal niet bij de rest past hoor hahah

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen