zondag 26 augustus 2012

(DIY)Lak je sleutels

Tegenwoordig kan je leuke plastice dingetjes voor je sleutels kopen,helaas gaan deze soms nogal snel kapot,passen ze niet altijd op je sleutels en zijn ze nogal prijzig voor hoesjes,waarom zou je er geld aan geven als je het zelf je sleutels uniek kan maken...met nagellak!!!
Mijn sleutel heeft een oogje op jou!


Eigelijk heb je niet veel meer nodig dan je sleutels,en nagellak,een topcoat is ook handig.
Je lakt net zoals je nagels je sleutels,ook kan je er nailart of in dit geval key art op doen.En als je het beu bent ga je er gewoon met remover over.
Met nagellak kan je veel meer doen dan je nagels lakken,een saaie (nep)zilveren ring kun je een leuk kleurtje geven met nagellak,dit geld ook voor metalen kapstokken,armbanden,alles wat je maar kan bedenken
 
Ik ben best wel trots op mijn Jack Skellington sleutel


2 opmerkingen:

  1. echt een super leuk idee! ik ga het ook is proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee! Leuk bedacht en leuke blog! Ik volg je, volg jij mij ook?

    Greetz Eva

    modadiamici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen