vrijdag 3 augustus 2012

Pimp je oortjes(DIY)

Soms heb ik creatieve uitspattingen,zoals gisteren bijvoorbeeld,ik vond mijn oortjes saai zo gewoon zwart dus besloot ik om er wat kleur aan te geven met stijkparels het resultaat vind ik goed,precies wat ik wou,en het maken was simpel as hell

 Het enige wat je nodig hebt is dit
-saaie oortjes
-strijkparels
-een scherpe schaar met punt
Het is simpel je neem een parel en doet en een klein knipje in,knip de parel wel niet stuk want dan kan je er niets mee doen.Hou de opening open en doe hem op de draad van de oortjes.
Mijn nagels zijn wel een beetje kapot gegaan,de parels gaan heel makkelijk dicht en het openhouden is in het begin best moeilijk.

Ook kun je er heel strak verschillende stukjes gekleurde draad rond doen,kies gewoon wat jezelf het leukste vind

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen