maandag 27 augustus 2012

Mijn liefde voor skelleten

Sinds kort ben ik helemaal weer in de ban van skeletten.
Het ene moment draag ik graag een lief jurkje de andere moment draag ik iets stoerder.Skeletten horen bij het stoere gedeelte hoewel je een lief jurkje met een ketting van een doodshoofd een leuk accent geeft
Wie wil voor mij dit eitje maken??



 Haha,grappig maar ik zou het zelf niet aan doen











Oh en als je net zoals mij de smaak hebt te pakken raad ik je zeker aan op de blog Rock N Roller een kijkje te nemen voor skullfashion.

2 opmerkingen:

  1. Het is niet helemaal mijn ding, maar een vriendin van mij is ook dol op skeletten :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha,is niet erh hoor als het niet jou ding is,wat is dan wel jou ding?(:

      Verwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen