zaterdag 25 augustus 2012

De historie van mijn Hello Kitty Vans

Vans zijn al een tijdje populair,na een lange tijd heb ik er uiteindelijk ook maar gekocht.
Mijn eerste paar Vans zijn niet standaard zwart maar al meteen limeted edition,de collectie is geïnspireerd op Hello Kitty.Het was gewoon liefde op het eerste zicht.Ik ben  zo blij met deze aankoop!
 
Eigenlijk de rede waarom ik deze schoen heb gekocht is omdat er een jaar of 2 geleden,mijn favoriete schoenen merk Dr Martens ook een Hello Kitty collectie uitbracht,de schoen zelf was helemaal zwart,de zool was felroze en aan de zijkant was een felroze strik,toen we in Camden Town de Dr Martens binnen stapte hoopte ik stiekem dat ze er nog eentje hadden liggen maar natuurlijk waren deze al lang uit de collectie en waren ze allemaal uitverkocht,toch heb ik toen felroze gekocht maar toch bleef ik van de Hello Kitty schoenen houden.


 
En 3 dagen geleden liep ik door de Kammerstraat,ik moest ergens daar in de buurt zijn dus keek ik terwijl ik me haasten in de etalage's toen ik voorbij de Vans winkel liep vielen mij meteen de schoen van Hello Kitty mij op,een er van had een strikje,terwijl ik verliefd werd liep ik door...
 
Rond 17.30 ben ik die dag toch nog snel naar de winkel kunnen gaan en heb ik ene paar kunnen bemachtigen,juist op tijd denk ik want ik heb maat 40 en die maat hadden ze niet meer,enkel nog 39 en 40,5,ik heb dan maar de 40,5 genomen deze zit ook heel goed
 
Ik moet toegeven dat vans geweldig zitten en dat ik nu snap waarom iedereen ze wil.
Ik ben nu ook heel trots dat ik iets uniek heb wat tegelijk toch veel mensen hebben 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen