zaterdag 29 juni 2013

Liedjes met een herinnering

Sommige liedjes zijn voor mij meer dan gewoon liedjes, bij sommige nummers moet ik weer aan een bepaalde tijd denken, sommige van deze liedjes vind ik eigenlijk niet eens zo goed maar omdat ze me aan een bepaalt moment doen denken luister ik er toch met veel plezier naar, benieuwt?


Misschien weten jullie het misschien weten jullie het niet maar ik ben te gast geweest bij Manneke Paul, nee dit was niet voor mijn blog maar voor mijn sprinkhanen angst.In ieder geval, Ozark Henry heeft mij toen een pot sprinkhanen gegeven en na mijn opdracht zong hij I'm Your Sacrifice.Dit liedje doet mij altijd terug aan die avond denken, wat had ik een plezier, ik voelde me even beroemd, maar buiten dat heb ik ook nog met 3 vriendinnen me goed geamuseerd

Paraparaparadise.....toen ik in Londen was hoorde ik dit liedje serieus overal waar ik kwam, eerst had ik er een hekel aan maar toen ik terug in België was en Paradise hoorde moest ik spontaan terug aan Londen denken en op een of andere manier nog het meeste aan de M&MStore.Elke keer als ik Londen mis luister ik hier even naar en dan heb ik gewoon het gevoel dat ik terug in Londen zit.

Ik was vroeger een Jonas Brother fan.Echt die-hard.Ik babbelde over niets anders en was vast besloten om met Joe Jonas te trouwen.Van deze periode ben ik af en al maar goed ook want ik heb een vriend!Toch heb ik het gevoel dat The Jonas Brothers nog steeds een klein plekje in mijn hart hebben want als ik aan ze denk dan denk ik terug aan de tijden dat ik zo'n een enorme fan was.

Nosa,nosa.Dit is ook weer zo'n liedje wat ik niet kon uitstaan in het begin, maar op Corfu moest ik het elke dag aan horen.De minidisco -is gewoon een animator die wat dansjes met kinderen doet aan de openluchtbar- speelde dit elke avond af maar dan wel met andere pasjes na een tijdje kende ik gewoon de dansjes vanbuiten en begon ik bijna spontaan mee te doen.

In de zomer van 2011 ging ik zoals al enkele zomers er voor op een kamp in de bossen, elke avond zongen we aan een kampvuur verschillende liedjes maar dit zongen we toch het meest, dit is ook het het kamp dat ik  een relatie begon met mijn vriend, we noemen dit lied dus soms ook wel eens ons lied.

En als nu... een liedje vanuit Disneyland!Ik ben er als klein meisje 3 keer geweest en als alles goed loopt ga ik dit jaar er weer naar toe.Mijn favoriete attractie is toch wel Its A Small Word, eigenlijk een super rustige attractie maar alleen voor het liedje al vind ik het zo leuk.

Ockxfest was een van mijn eerste festivals, een van de hoofdacts was Bakermat, ik stond samen met mijn vriend helemaal vooraan!Ik vond het eens wat anders; fuifmuziek met een saxofoon!Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan toen.Ockxfest...ik wil terug!
Heb jij liedjes met herinnering?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen