donderdag 20 juni 2013

Muziek van het moment.

Ik hou enorm veel van muziek ik luister er elke dag zoveel mogelijk naar en op mijn ipod heb ik maar liefst 1174 nummers maar uit al die nummers zijn er op sommige momenten toch wel liedjes die er uit springen 'mijn favorieten van het moment' en vandaag ga ik die met jullie delen.
Bron foto:weheartit


Marianas Trench heb ik een beetje herontdekt,hun nummers zijn echt super leuk en je kon er onlangs al eentje van hun beluisteren op mijn blog post dat ik er tot vrijdag niet zal zijn,jullie hebben vast wel door dat ik daar in gefaald ben?

Ik luister niet vaak naar musicals Sweeney Todd is ene uitzondering.Wow, Johnny Depp kan echt prachtig zingen alleen is het even wennen om hem zo te horen zingen maar op zich vind ik het zinnetje 'We All Deserve To Die' best leuk gezongen.

Fall Out Boy, wat ben ik blij dat ze er weer zijn.Hun nieuwe Album 'Save Rock N Roll' vind ik echt een toppertje, mijn favoriet is Just One Yesterday een beetje aan de rustige kant maar toch erg leuk.

Ik praat eigenlijk veel te weinig over Zebrahead op mijn blog, en dat terwijl dat het mijn favoriete groep is!Op dit moment zit ik Nothing To Lose echt te vaak af te spelen.Zo'n leuk nummer, en ja ik geef toe ik luister Zebrahead tijdens het studeren

Pet Sematry is van de soundtrack van Frankenweenie, de film is al heel lang uit maar dit nummer blijf ik gewoon afspelen het is zo'n heerlijk nummer.

Open Happiness bestaat best al lang, dit liedje blijft leuk en grappig, dat deuntje van Coca Cola maakt me altijd vrolijk pluspuntje: Brendon Urie en Patrick Stump zingen hier ook in mee.
 Ik weet dat dit niet meteen mijn beste artikel is maar ik moest even ontstressen van die examens.

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen