vrijdag 21 juni 2013

Tag:I Love Summer

Ik zag deze leuke tag op de blog van Ashley en besloot om deze ook te doen.Ik hou enorm veel van de zomer want dat betekend vakantie!Vandaag is het de eerste zomer dag en ook mijn eerste vakantie dag,ik heb net mijn laatste examen gedaan.
Ik heb even op internet gezocht naar mensen die nog deze blog hebben gemaakt en daar vond ik een iets langere versie die ik besloot om te doen ;)



Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
149 hello marshmallow! Is een prachtige pastelachtige paarse lak van Essence is zit een beetje blauwe shimmer in.Echt een leuk zomers kleurtje.

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Wij gaan op reis,maar naar waar dat weten we nog niet.We gaan net zoals vorig jaar last-minute boeken.We zijn wel van plan om ergens naar Griekenland te gaan.
En ik ga deze zomer ook naar Nederland 4 daagjes met de fiets met mijn vriend.We zijn van plan om naar Goes te gaan,wordt vermoeiend maar wel erg leuk.

Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Dat hangt er vanaf waar ik naar toe ga, over het algemeen draag ik graag lijn jurkje dat ik Camden Town heb gekocht,ja zelf na een jaar hou ik er nog steeds van.

Wat is jouw ultieme zomer hit? 
Oeeeh, moeilijk.Ik weet niet of dit een echte zomerhit is maar Wonderwall van Oasis doet me altijd weer een de zomer van 2011 denken wat had ik een leuke tijd toen!

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Geen idee, die moet ik nog kopen!Maar sowieso verslijten mijn schoenen niet zo vlug.

Wat is jouw favoriete zomergeur?
Bodysplash met kokosgeur,  het merk maakt me niet zoveel uit maar de geur van kokos is zo heerlijk zomers,parfum draag ik niet zo vaak in de zomer omdat dit vlekken geeft.
(rare meneer op de foto...)
Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak? Bikini? Tankini?
Een bikini, vorig jaar heb ik er een heel leuke van Saph gekocht die supergoedkoop was in Kruidvat.Het is echt een super mooie bikini met roze details.

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?
Echt lipsticks draag ik niet, lippenbalsems;is een ander verhaal.Daar van heb ik er namelijk veel.Eentje die echt lekker zomers is is de Fruity Shine van labello.Ook vind ik de lippenbalsems van Bodyshop heel fijn voor in de zomer.

Wat is je favo zomer drankje?
Pisang Ambon lekker fruitig drankje,ja er zit alcohol in en dat is niet zo goed als het warm is dus Pisang en Cola delen een beetje de eerste plaats.Maar smoothie's en milkshake drink ik ook heel graag in de zomer

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Een zonnebril, echt super handig want ik wil mijn ogen niet beschadigen door de zon, ook zonnencreme is belangrijk want eigenlijk verbrand ik heel snel in de zomer.

Zo dat was het dan hopelijk vonden jullie het een beetje interessant.

1 opmerking:

  1. Lief dat je mijn naam er bij vermeldt! <3
    Ik zag toen ik de tag invulde geen langere versie, maar dat maakt natuurlijk niets uit, want bij jou is het dan nog leuker om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen