zondag 2 juni 2013

Revieuw Anti-stress masker

De examens zijn weer begonnen en dat brengt natuurlijk wel een beetje stress met zich mee.Af en toe moet je even kunnen ontstressen.Vandaag test ik  een van de vele antistress maskers van Montagne Jeunesse met aromatherapie.


Over het algemeen vind ik Montagne Jeunesse best goede maskers.Ze geven niet enorm veel verschil maar ze maken meestal mijn huid ietsje zachter en geeft mijn gezicht net dat ietsje extra.
Mijn eerste indruk; het masker is dik en dekt goed,ook zat er meer dan genoeg ik met masker.Ik heb buiten mijn gezicht ook mijn nek even in gesmeerd en zelfs toen had ik nog over.Dus je zal zeker genoeg hebben.
Bij Montagne Jeunesse liegt de verpakking altijd!Volgens de foto moet het maskers wit, maar in werkelijkheid zit er een paarse tint tussen maar daarover ga ik nu niet struikelen.


Het maskers voelt lekker zacht op de huid aan en de geur is niet storend, ik word wel ontstrest maar nu niet om te zeggen dat het echt speciaal is.Ik word altijd ontstrest door een maskers dus het is niet dat deze wonderen doet.

Het masker is er goed af te halen mijn gezicht ziet er wel frisser en zachter uit.Maar echt veel effect zie je achteraf niet.Ik ben er niet enorm enthousiast over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen