dinsdag 18 juni 2013

The Photodairy

 Oeps,ik heb gefaalt!Ik zei dat ik pas vanaf vrijdag weer zou bloggen maar ik verveelde me tijdens het leren dus besloot ik om even een blogpost te maken.
Ik heb nu al meer dan anderhalf jaar een ipod met camera, vandaag ga ik dus enkele van deze foto's met jullie delen.Sommige foto's kunnen misschien al een jaar oud zijn!Ik ben van plan om binnenkort vaker dit soort artikels te maken maar dan wel met recente foto's.
Altijd leuk of tekening te zien die je als kind hebt gemaakt, ik tekende altijd graag met de seizoenen mee dus hier was het waarschijnlijk Halloween.

Dit is echt zo'n typische scooter die voor mij zou kunnen zijn,helaas zag ik deze op het pleintje bij ons en is deze dus niet van mij.

Mijn nagellak collectie, ondertussen is die al iets meer uitgebreid, maar ik moet stilletjes aan echt stoppen,het is een verslaving.

Mijn 2 katten Berlioz en Figaro, je kunt misschien al raden waarvan ik de namen heb?

In de Saturn even de Nintendo DS uittesten, best grappig.Man ik ben nogal verandert op een korte tijd.

Typisch onze zwarte kat Berlioz, als er verbouwingen in huis zij vind meneer het altijd heel leuk om in het stof te gaan rollebollen dit is het resultaat!

Griekse katjes!Ik mis toch wel mijn tijd in Corfu, ik heb het er toen enorm naar mijn zin gehad.

Mama Mia's, zo'n lekkere chips.Het enige nadeel is 'en dat geld voor alle chips van Smiths is dat de zak zo klein is en er dus heel weinig in zit.

Kennen jullie de liefdesmuur in Antwerpen al?Het concept bestaat al in grote steden zoals o.a. Parijs.Hier kun je samen met je vriend(in) jullie liefde vast hangen aan een slot.Ik en mijn vriend hebben er ook eentje.

Bij een bezoekje aan de zoo sla ik de katachtige nooit over; wat een prachtbeesten.Zie hier de Bengaalse tijger.

Mijn vriend had een bongo bon voor ontbijt met bubbels voor 2.Ik mocht mee!Toch wel raar hoor,cava  van s'morgens vroeg.

Door al dat slechte weer kreeg ik inspiratie voor deze foto, sinds midden april hebben wij een hond, Chiquita en het is een echt schatje.

Mijn naam op een colaflesje!Me likes!

Leuke afspeellijst; alleen maar disneyliedjes.

En dan heb je plots een klak op je hoofd,ik vind hem nog leuk staan!

Oreoijs, de ultieme snack voor tijdens de examen om even te pauzeren.

Mijn wekker, veel helpt dat tekstje niet echt.

Mijn 2 schattenbollen in 1 mand.

3 opmerkingen:

  1. Je katten zijn echt cute!
    Waar koop je dat Oreo ijs? Ik ben namelijk verslaafd aan Oreo, en wil dan natuurlijk heel graag dit ijs proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha,dankje
      Dat ijs is van de Louis Delhaize op de vogelmarkt (Antwerpen)

      Verwijderen
  2. Heey!
    Je hebt echt een kei leuke blog!
    Ik zou het leuk vinden als we elkaar gaan volgen!
    Dit is mijn blog: indylifestyle.blogspot.nl
    liefs,indy

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen