zaterdag 23 november 2013

8X Kigu onesies

Wie had enkele jaren gedacht dat pyjama's ook een deel zouden uitmaken van een hype.
Onesies zijn zo'n 2 jaar geleden in ons leven gekomen en niet meer weg te denken. Zelf heb ik 2 onesies in mijn kast liggen één met pantevlekken en één met koeien vlekken, maar om eerlijk te zijn zijn deze vrij standaard,want er bestaan zoveel leuke onesies.Die van Kigu bijvoorbeeld.



Onesies zijn trouwens ook niet enkel geschikt om mee te slapen maar op fuifen wordt er altijd minstens één onesie gespot.En de echte knallers dus.Het feit dat de onesies van Kigu zo populair zijn heeft de danken aan de originele pakjes'Katten, eenhoorns, zebra's zelf een kerstboomonesie is is niet te gek' 
Vandaag deel ik met jullie de leukste 'naar mijn mening' onesies












Heb jij een onesie?


2 opmerkingen:

  1. OMG! Ze zijn zo leuk die onesies! Waar is die van jou vandaan? Ik heb mijne net binnen van http://onesienederland.com en ik ben er zooo blij mee! Misschine haal ik hem uit elkaar en ga ik van het patroon er nog een maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen