vrijdag 29 november 2013

Review:'Action' So Me BB cream

Jullie konden in mijn haul/shoplog deze BB-cream al voorbij zien komen.
Daarin vertelde ik ook dat je deze wellicht nog wel kon tegen komen in een review: en hier is ie dan!De review van de meest budgetproof BB-cream die ik tot nu toe ben tegen gekomen.



 Ik had het geluk 'of juist ongeluk' dat ik wat ziek was tijdens deze review, als ik ziek ben ziet mijn huid er ook nooit op zijn beste uit en dat zie je wel 'puistje hier, rood vlekje daar'.Dus dat was dus ideaal om BB-Cream te testen



Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze BB-Cream, het is niet echt een super geweldig product, maar je haalt je geld er wel uit.Puistjes worden niet heel goed bedekt maar mijn rode vlekjes wel.Maar eerlijk is eerlijk: duurdere BB-Cream is nog altijd wel beter qua kwaliteit maar deze is zeker niet mis!Vooral als je krap zit met je geld.

Welke BB-Cream gebruik jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen