zondag 3 november 2013

photodairy

Whoow, dat is lang geleden, maar again, ik heb het druk met school en tja deze herfstvakantie was ik elke dag weg en heb ik dus niet aan mijn blog kunnen 'werken'.De eerste week heb ik niet veel foto's gemaakt dus daarom heb ik mijn Photodairy toen over geslagen, dus bij deze 2 weken in één.


Op naar het werk

Met het liedje 'Bang Bang' van Nicole Arbour heb ik eens soort haat-liefdes verhouding.Ik vind het aan de ene kant een ongelofelijk irritant nummer vanwege de tekst en de melodie 'I like drummers cause drummers like to bang bang' maar ik vind het ook weer heerlijk catchy juist vanwege die irritante melodie.

Nieuwe okergele broek van appels

In het centraal station van Antwerpen, ik moet toegeven dat ik al veel station's heb gezien maar niets kan tippen aan het station van Antwerpen.

Creepy foto in de autoruit

Vorige week zaterdag begon The Big Live, een gratis 'festival' georganiseerd door JIM 'een muziekzender'.Ik en mijn vriend zijn er maar liefst 5 avonden geweest!Dus heb ik ook Sean even gezien.

Nat haar en den 'Berlioz'

Onderweg naar huis van The Big Live zagen we in een bushokje deze tourposter van Zebrahead hangen, ik hing even de badass uit en heb deze mee naar huis genomen!

Gekke bekken trekken, moet kunnen!

Knuffelen met Chiquita!

Mijn super last-minute halloween look.


En vrijdag ochtent vertrokken we dus riching Torhout voor Zebrahead, omdat alles wat krap zat met openbaar vervoer en William het toch wat te riskant vond om nog een lange afstand te rijden besloten we een kamertje te huren bij een bed&breakfeast.Omdat we in de dag een dagje Oostende wouden doen vertrokken we al redelijk vroeg, gelukkig hadden we de nodige energie mee.

Dit padje leiden ons naar de B&B, een prachtige plek trouwens!

Toen we dit zagen dachten we eerst dat we niet goed zagen, er stonden doodnormaal zebra's in een weiland.

Van echte zebra's naar zebrahead; het concert was geweldig!Het was meer dan gewoon een concert!Zo werden er op een gegeven moment allemaal strandballen in het rond gesmeten,op ene gegeven moment gooide ik er eentje naar Ali 'de rapper' en hij gooide die terug,ik gooide die terug en hij gooide die weer terug naar mij, en dat terwijl ik er altijd nipt door ben met L.O!

Ons ontbijt!

En toen moesten we weer door, zeker voor herhaling vatbaar, echt alles!De hond die daar was moest ik natuurlijk ook even een 'tot ziensje' geven

Onderweg naar huis, trots op mijn nieuwe ketting!

Welkom in mijn kleerkast nieuw shirt!

En toen was het weer zondag!
Heb jij nog iets leuks gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen