maandag 11 november 2013

Photodairy

Door omstandigheden is deze photodairy een dagje later dan normaal.
Deze week was niet zo spectaculair,ik ben van maandag tot vrijdag ziek geweest en dan ben ik naar een blokhutje in Mol geweest, maar omdat ik nog ziek was zat ik vooral gezelschapsspelletjes binnen te spelen.


Als ik ziek ben kan ik serieus de hele dag films kijken, hier keek ik 'When In Rome' niet echt een heel goede film maar ik vind dat als je ziek bent niet mag kijken naar te serieuze films.

Hoe voorspelbaar kan een afspeellijst zijn?

Dames en heren; aanschouw mijn make-up loze zieke gezicht, en een beer!

De volgende morgen werd ik wakker en zag ik dat ik dit berichtje binnen kreeg, William had voor mij het kerstpakket van Zebrahead bestelt!Zoveel kusjes doe ik meestal niet maar nu voor de gelegenheid wel want er worden maar 200 pakketten gemaakt, soon that baby will be mine!

En hier keek ik de waargebeurde thriller 247°F, ik vond hem best nog wel goed alleen op het laatste toe wat langdradig.

Aanschouw voor de 2de maal mijn zieke make-up loze gezicht,maar kijk dan ook eens naar mijn leuke hoodie!

En hier keek ik naar The Heat,niet echt een super film maar ik moest wel glimlachen toen ik het liedje Tick Tick Boom hoorde,mensen die het niet snappen moeten maar even dit filmpje bekijken

Lang leve 'leuke' fabrieksfouten, mijn oreo was extra dik!

The To-Do list, de film een een beetje de meer girly versie van American Pie.Ik vond hem niet zo leuk.

Dit is de plectrum van Matty Lewis.

Ik was ziek en kreeg ook nog scheurtjes in mijn lippen, tijd om lippenbalsem boven te halen.

Orde brengen in mijn juwelen kast,was nodig!

Hoewel ik nog een 'heel klein beetje' last had van mijn keel ging ik toch op weekend met de familie van mijn vriend.

Nog even mijn meisje een afscheidskusje geven.

Berlioz wou mee gaan.

En hop onderweg naar Mol.

Even een tussenstopje maken maken bij een tankstation

En hier sliepen wij dus,de blokhutten deden mij een beetje denken aan een playmobil vakantie huisje wat ik ooit heb gekregen al klein meisje.

S'avonds keken we nog even naar Johnny English, ik vond hem niet zo leuk William daarin tegen wel.

Best grappig om een zwemvijver te zien die in de zomer normaal zo druk is helemaal leeg te zien, hier wordt ook pennenzakkenrock gehouden.Ik ben zelf trouwens nooit naar dat 'festival' geweest

Zondag avond gingen we naar de cinema in de kinepolis hadden ze een actie één redbull is één speciale red bull krijgen 'dus die met speciale smaak' de red edition is mijn favoriet dus dat kwam goed uit, we gingen naar The Mortal Instruments kijken een leuke bad-ass fantasy.

En dat was dus mijn week

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Balen dat je ziek was, gelukkig ben je weer beter! En lekker die oreo!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen