woensdag 6 november 2013

Update

 Het is weer tijd voor een update!
Ik ben de laatste tijd eigenlijk héél weinig met mijn blog bezig maar ik heb dit al vaak uitlegt hoe het zit met school, maar nu ik ziek ben kan ik even wat tijd maken voor mijn blog.
Dus,tja wat is de laatste tijd allemaal gebeurt in het leven van Julie?Om eerlijk te zijn niet zoveel spannends.Mijn rapport was goed en de herfst vakantie was zalig!Om te beginnen zijn ik en mijn vriend super vaak naar The Big Live gegaan, hoewel de muziek die daar werd gespeeld totaal niet mijn smaak is had ik het er toch enorm naar mijn zin vanwege de sfeer en omdat mijn vriend dit soort muziek wel leuk vind!Al moet ik bekennen dat ik de groep Puggy nog wel goed vond en dat Martin Garrix er wel een feestje van kan maken.
Maar natuurlijk was het hoogte punt van de herfst vakantie het zebrahead concert, ik ben na het concert zelfs nog iets meer fan geworden, man wat een droge mannen waren het!'Buy our band merch so we can buy weed, no no thats just a joke' of de drummer probeerde ook eens te zingen 'Drink drink my belgians...'Zeker voor herhaling vatbaar,al hoop ik dat de volgende keer dat ze in België zijn dat ze dan dichter bij Antwerpen spelen, want dit keer zaten we bijna aan de zee en moesten we een kamertje huren, niet dat dat een probleem was maar het was wel een hap uit het budget want je moet ook nog eten kopen en ik moest natuurlijk wat souvenirs van het concert hebben, ik zal maar zwijgen hoeveel ik heb betaalt voor dit geweldige avondje maar het was het zeker waard.
Maar,nu ben ik ziek, ik doe de hele dag letterlijk niets anders dan in bed te zitten met mijn laptop.De ene keer kijk ik een film,de andere keer check ik mijn facebook en twitter en nu zit ik dus te bloggen.Ik moet toegeven, na zo'n wilde herfst vakantie is dit ook wel 'leuk' om even te ontspannen maar ik wil wel snel terug beter worden, mijn stage zal ik al in een weekend mogen inhalen en cursussen bijschrijven is niet mijn sterkte kant.
En hoe gaat het met jullie?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen