dinsdag 12 november 2013

Hoe breng ik mijn blush aan?

Heel lang heb ik gedacht dat ik mijn 'eigen' make-up trucjes niet had, trucjes die bij mij heel goed werkte maar bij andere niet.Maar onlangs kreeg ik de vraag hoe ik mijn blush opsmeer; op een of andere manier bloos ik nooit bij mijn kaken dus vond ik het ook meestal onnatuurlijk om daar blush te smeren dus smeerde ik blush op de plaats waar ik normaal wel bloos op mijn gezicht.


De plaats waar ik namelijk bloos is onder mij ogen naast mijn neus, in een soort driehoek dus, ik heb al vaker gehoord dat de plaats waar ik rood word me wat schattiger maakt dus daarom dat ik dit ook accentueer met blush.
Ik gebruik geen roze blush,dit is namelijk wat te poppetjes achtig, een blushkleur die ik heel mooi vind is terracotta. 72 Tomette van Bourjois is hier voor perfect.


Het feit dat dit trucje bij mij werkt wil niet zeggen dat dit bij iedereen werkt.Maar als je het probeert raad ik je vooral aan om de vorm in een soort driehoek te behouden.



Heb jij ook je 'eigen' trucjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen