dinsdag 24 juni 2014

5x Plekken in de wereld die ik wil bezoeken

Ik wil meer van de wereld zien!
De laatste tijd betrap ik mezelf er steeds vaker en vaker op hoe ik naar de foto's kijk die op de ruiten van reisbureau's rijk.Zelf het noorden klink heel aantrekkelijk ineens voor mijn terwijl ik er een aantal jaar niets van hoefde te weten.Ook kijk ik op internet naar de mooiste plekken van de wereld in de hoop om ze ooit allemaal te zien.
Deze zomer ga ik al naar Londen met mijn vriend en met mijn ouders naar Kreta, toch wil ik meer zien van de wereld en zijn wonderen.




Barcelona
Laat ik maar meteen beginnen met de plek die ik sowieso ga bezoeken 'Barcelona' ik ga er 'oftewel in de zomer oftewel in de herfst' met mijn moeder naar toe.
Ik ben nog nooit in Spanje geweest maar heb er al veel over gehoord, en in Barcelona vind je werkelijk alles 'strand, winkels, cultuur, en uitgaansleven' en dat dan allemaal met de Spaanse zon op je snoet, Yes please!


Kopenhagen
Ookal is dit best wel dicht bij huis toch wil ik er ooit naar toe, als ik statistieken mag geloven zijn de mensen hier het gelukkigst en is Denemarken ook het groenste land van Europa.Jammer genoeg heb ik van mensen gehoord dat alles in Kopenhagen redelijk duur is, dus dat wordt nog even sparen.Nog een pluspuntje van Kopenhagen; de kleine zeemeermin!

Bora Bora
Ik weet niet wanneer ik de eerste keer over 'Bora Bora' hoorde, maar wat ik wel weet is dat het nu al een tijdje op mijn lijstje staat van plekken die ik wil bezoeken! Het ziet er uit al een echt paradijs in de zee en wil wil er super graag eens heen, het is wel super ver en ik denk dat je toch wel enkele inentingen zult moeten hebben voordat je hier binnen mag, maar alsnog staat dit op mijn verlanglijstje.


Tashirojima
Dit Japanse vissersdorpje staat ook wel gekend als het katten eiland, ja je leest het goed; een eiland vol met katten!In dit dorpje zij honden verboden dus als ik hier naar toe ga zal Chiquita niet mee gaan.
Maar ik wil hier echt naar toe!Overal waar je kijkt zijn katten; dit is gewoon de hemel!


Vancouver Island
Ik heb al zoveel goeds gehoord over de Canadese cultuur, blijkbaar zijn deze mensen super vriendelijk en behulpzaam naar toeristen.Ook spreekt de fauna en flora van Vancouver Island me enorm aan, van beren tot orka's 'i wanna see it'.Ook de natuur om er rond te wandelen spreekt me echt zo enorm aan.Het enige nadeel is dat ik nogal snel koud heb, dus als ik hier ooit naar toe ga neem ik extra veel truien mee...ea.


Natuurlijk zijn er nog veel meer plekken die ik wil bezoeken maar dit zijn 5 plekken die ik graag met jullie wou delen.

2 opmerkingen:

  1. Barcelona is echt prachtig, wil er graag nog een keer heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oakley Titanium sunglasses - Titanium-SECTOR.COM
    Find all T-Shirt trekz titanium pairing brands in the trekz titanium pairing TITNICS line samsung watch 3 titanium of affordable t-shirts. titanium wedding band T-Shirts available for sale online. titanium rings T-Shirt T-Shirt.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen