maandag 23 juni 2014

Photodairy

Oke, het heeft weer een tijdje geduurd voordat ik weer een photodairy had geplaatst.Maar ik had het simpel weg te druk met mijn examens om aandacht aan mijn blog te besteden of om foto's van random dingen te maken.
Nu de vakantie weer is aangebroken kan ik weer wekelijks een photodairy plaatsen.
De afgelopen weken ben ik jarig geweest en heb ik geleerd voor mijn examens.


Een vervroegt verjaardagscadeau van mijn vriend!Ik had al een tijdje een nieuwe handtas nodig en wou er het liefst eentje in zwart (nep)leer.

Ook gingen we even langs de bomma op bezoek omdat ze ook nog een cadeautje voor me had, Chiquita vind het altijd geweldig om daar in de tuin rond te huppelen.

Outfit Of The Day, aan die jas hangt trouwens een grappig verhaal; ik had heb gevonden in de wachtrij in Phantasialand en wou hem aan het personeel geven om bij verloren voorwerpen te leggen.Maar toen zij hij dat ik hem mocht houden, het spijt me enorm voor van wie deze jas is maar toch bedankt!

De laatste foto van mij als een 17-jarige.

Op mijn verjaardag moest ik stage doen, dat was minder fijn, gelukkig kwam mijn vriend me ophalen en mocht ik en half uur vroeger stoppen 'lang leven jarig zijn'

Cheesecake!

Door die enorme hagelstorm enkele weken geleden heeft de hele straat nog een week lang vol bladeren gelegen.

Ik heb een tour poster van Panic!At The Disco weten te bemachtigen!

En toen was het weer tijd om te leren, helaas!

En vlak voordat je wilt slapen gebeurt dit, ik heb nog zeker een uur staan fan-girlen in de living!Ik zat hier al ongeveer een jaar op te wachten en het is eindelijk gebeurt!

Voor de laatste dag van de examens had een klasgenoot deze cupcake's gemaakt, super lief!

In de Media Markt zag ik plots deze cd van New Found Glory voor maar 2 euro, dat kon ik niet laten liggen!

Bij het kruidvat had ik deze champs gekregen, omdat ik werkelijk geen idee had waar ik deze moest plakken heb ik ze maar vast geplakt aan een diadeem met behulp van een beetje dubbelzijdige tape.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen