maandag 30 juni 2014

Photodairy

Enkele uurtjes later maar toch nog op de juiste dag...
Deze week heb ik genoten van mijn eerste vrije week!Ik zie nu pas dat ik geen duidelijke foto heb of ik er nu wel of niet door ben, wel het antwoord is; ik ga naar het 6de jaar dierenzorg, maar nu even genieten van mijn welverdiende vakantie.




Voor de eerste keer in jaren dronk ik weer gini.En het viel best wel tegen.

Ook at ik voor de eerste keer Bami Goreng, super lekker!

Mijn lievelingsketting, deze is van Claire's

Homemade milkshake!

Het is zomer en wat koop ik?Een beanie!

Een avondje internet met thee kan soms zo ontspannend zijn.

Selfie...omdat het kan.

Op de proclamatie van William.

Paleface.

Ik voelde me niet zo goed en besloot dus Love Wrecked van onder het stof uit te halen.Een simpele maar leuke chickflick.

Nieuwe schoenen, al ben ik niet zeker of ik wel 100% blij ben met deze aankoop, maar ze waren maar 10 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen