dinsdag 17 juni 2014

Sunkissed Summer Tag

Het is weer tijd voor een tag! Voor elk seizoen is er wel een tag en dit jaar is er voor deze zomer ook een tag namelijk de 'Sunkissed Summer Tag' en deze kon ik natuurlijk niet overslaan!


1. Wanneer begint/begon je vakantie?
Deze vrijdag heb ik mijn laatste examen en dan begint voor mij de vakantie, ik ben er serieus aan toe!

2. Ga je liever naar het strand of naar het zwembad?
Ik vind werkelijk beide hun charmes hebben!Op het strand heb je meer een vakantie gevoel terwijl aan het zwembad ik eerder een luxegevoel krijg, dit hangt natuurlijk ook van strand en zwembad af maar ik Corfu bracht ik mijn dagen liever door aan het strand.

3.  Ga je op vakantie in de zomer? en waar naar toe?
Ik ga voor de eerste keer in mijn leven naar Kreta!Ik kijk er enorm hard naar uit!Ook ga ik naar Londen met mijn vriend wat ook een super leuk uitstapje wordt.

4.  Smores of ijs?
IJsjes!Nu het zomer is kan ik eindelijk weer ijs eten want ik wordt er best snel ziek van.Van waterijs tot roomijs, ik vind het allemaal super lekker.

5. Wat is je leukste zomer herinnering?
Ik heb werkelijk al zoveel leuke vakantie herinneringen dat ik echt heel goed over deze vraag moest nadenken.Maar ik denk toch dat ik dan ga voor de fietsvakantie van vorig jaar met mijn vriend, alhoewel zoveel comfort hadden we ook weer niet en ik was stiekem wel blij toen ik weer thuis was, misschien toch Corfu dan als beste vakantie herinnering? Ik kan werkelijk niet kiezen want ik heb nog geen slechte vakantie gehad.



6.  Word je bruin of verbrand je?
Ik moet me niet vaak insmeren, als ik me alleen s'morgens insmeer verbrand ik de hele dag niet en dat is eigenlijk echt handig, ook verbrand ik snel ik ben misschien 3 keer in mijn leven verbrand.

7. Hoe heb je je haar in de zomer
In Belgie is mijn haar meestal 'zoals altijd' los maar op vakantie doe ik mijn haar graag in een belachelijk hoge dot zodat mijn nek en bovenrug ook bruin wordt.


8. Favoriete zomer nagellak?
330 Posh Pink van Rimmel, zoals de naam al zegt een roze lakje, deze is knalroze en is een echt typisch zomerkleurtje.

9.  Ga je liever naar het zwembad of binnen een film/ serie kijken?
Het zwembad natuurlijk!Al moet ik bekennen dat ik er schuldig van ben om films te kijken op mijn ipod zodra ik wi-fi heb.

10. Zonnebril of pet?
Zonnebril ofcourse!

11. Wat is je favoriete zomer liedje?
Voor de moment kan ik werkelijk nog niets zeggen ik luister de laatste tijd wel veel naar Fall Out Boy maar ditis niet perse echt zomers of nieuw, wel heeft Sumo Cyco sinds kort een nieuw album waarvan ik weet dat ik waarschijnlijk de nummers deze zomer veel ga luisteren en ook Marianas Trench komt met een nieuw nummer aan en die ga ik hoogstwaarschijnlijk ietsje te veel luisteren.

12. Heb je een zomer bucketlist?
Niet meteen, wel ben ik van plan deze zomer te gaan boogschieten, dit kan je namelijk gratis in het hotel waar ik deze zomer naar toe ga.Ook hoop ik natuurlijk een mooi kleurtje te krijgen maar het belangrijkste van al is dat dit een zomer wordt om nooit meer te vergeten!

13. Bikini's, takini's, of badpak??
Bikini's!Ik ben ook totaal niet preuts en heb er geen problemen mee dat mensen mijn buik zien.Ik kan serieus niet wachten om eindelijk mijn bikini's uit de kast te halen.

14. Must have summer makeup product?
Moet ik heel eerlijk zijn?Op vakantie draag ik geen make-up!Behalve s'avonds en dan nog, het is meestal niets meer dan een simpel zwart randje dus dan zal ik maar kiezen voor een oogpotlood.

15. Wat vind je het leukst aan de zomer?
Het feit dat ik geen school heb!Ik moet elke ochtent om 6 uur opstaan en ben pas rond 5-6 uur weer thuis, echt lange dagen dus.Die vakantie gaat echt goed doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen