woensdag 18 juni 2014

Review: Hello Kitty douche gel Wibra

 Toen ik een tijdje geleden na school tijd met een vriendin in de Wibra wat aan het rond kijken was naar leuke spulletjes viel mijn oog plots op een douchegel met Hello Kitty op afgebeeld, het was maar 1 euro en ik kon de veleiding van de schattige Hello Kitty en het feit dat het zo goed koop was niet weerstaan dus ging ik ermee naar de kassa en rekende af.

Onderweg naar huis in de trein zaten ik en mijn vriendin de hele tijd aan het flesje te ruiken 'een heerlijke zoete en fruitige geur' de geur was door ons beide goedgekeurd!Ook thuis liet ik het aan mijn moeder ruiken en ze vond het ook heerlijk!
Dit product kan je zowel als douchegel en shampoo gebruiken, al zou ik het zelf niet meteen in mijn haar doen maar als douche gel is hij prima!
De vloeistof is doorzichtig dus ik ben er zo goed als zeker van dat hieraan geen kunstmatige kleurstoffen zijn aan toegevoegd, de ingrediënten kan ik niet opnoemen omdat deze er enkel in het Zweeds, Deens, Noors, Fins en Engels op staan 'mijn Engels mag dan wel behoorlijk goed zijn maar ik ga geen poging doen om dit te vertalen' oorspronkelijk hangt er wel een sticker met de ingrediënten in het Nederlands op maar die heb ik er af getrokken.
Maar goed mijn mening over dit product?Prima douchegel!De geur blijft jammer genoeg niet heel lang maar op één of andere manier heb ik dit met veel douchegels, maar voor de prijs is het zeker een goed product!
Een pluspuntje is dat het niet op dieren getest is, dat scoort bij mij altijd! 

1 opmerking:

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen