zaterdag 5 oktober 2013

Creepy Doll Island

Het is oktober, maand van Halloween, tijd om eens wat te griezelen!
Toen ik op Instagram keek en een foto van seriousfacts zag voorbij komen waarbij stond dat er een Mexico een eiland is met hondenren enge poppen,na wat zoekwerk kwam ik erachter dat het eiland La Isla De Las Muñecas noemt 'of dat heb ik toch begrepen.De foto's vind ik fascinerend en eng tegelijk, kijk mee en huiver!












Het feit dat je er met google maps er niet kan doorlopen maakt me alleen nog nieuwsgieriger naar deze plek!Al denk ik niet dat ik ooit naar deze plek wil gaan, het is me toch ietsje te eng hoor!Al ben ik er wel zeker van dat je hier zeker nog mooie foto's kan maken.

Weet jij nog een verborgen eng plekje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen