dinsdag 8 oktober 2013

Rainbow eyes

Ik experimenteer graag met make-up.Hoewel ik vrijwel altijd met gewone bruine oogschaduw de deur uit ga vind ik het heerlijk om de gekste kleuren op mijn ogen te smeren.Na wat te experimenteren kwam ik uit op deze rainbow eyes,het is niet moeilijk wel heb je er de juiste kleuren voor nodig.Dit is trouwens ook nog een leuke look voor Halloween,het is niet bepaald eng maar wel heel leuk!

Om te beginnen heb je 'natuurlijk' oogschaduw basis.Deze zorgt er voor dat je oogschaduw de hele dag 'of nacht' goed blijft zitten, en dat is nodig want geef toe,deze look bijwerken op de toiletten is niet zo heel eenvoudig!
In je binnenste ooghoek begin je met rood,de kleur daarnaast is oranje, dit zijn niet bepaalt kleuren die iedereen in zijn stash heeft maar blush in deze kleuren in prima!Daarna 'ofcourse' geel en dan groen, je kan kiezen voor fel groen of donker groen, ik vind persoonlijk het felle groen speelser en dat is perfect voor deze look, het groen mag je gerust een beetje uitwerken naar boven.

Blauwe en paarse oogschuw smeer je met een eyeliner of een andere scherpe dunne kwast onder je ogen in een lijntje, de eerste helft blauw de andere paars.Als je deze kleuren in oogpotlood hebt is dit natuurlijk ook een  optie, maar ik heb dat niet dus deed ik het even zo.Het paarse mag je gerust naar boven trekken naar het groene toe0


Eyeliner is optie maar niet perse nodig, mascara is wel aanraden.Blush vind ik persoonlijk niet echt nodig.Je lippen hou je oftewel naturel of je doet ze in een knalkleur, berry lips is ds niet aangeraden.


Ga jij deze look uit proberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen