woensdag 9 oktober 2013

How To Lose Your Job In Ten Ways

Misschien kennen jullie de film wel How To Lose A Guy In Ten Days, deze film is één van mijn guilty pleasure's.Het leek me ook wel eens leuk om jullie tips te geven in wta je beter niet kan doen op je werk.Ik werk nu een jaar en ik zat eens na te denken wat ik beter niet kan doen op het werk als ik mijn baantje wil behouden.

De meest ongepaste kleding dragen korte rokjes,diepe decolte's, hoe sexyer hoe beter.Niet zo voor sexy outfits?Kom dan in een shirt waar in grote letters fuck op staat.'Je hebt gewoon je eigen stijl'

Als je 'bijvoorbeeld' in een winkel werkt laat je je beste vriendin eens langs komen, met haar is het altijd plezier, en bespreek ook ineens de plannen voor vanavond,inclusief de de weddenschap wie er als eerste dronken is.'Het is niet erg dat je baas het hoort, je hebt ook een sociaal leven en iedereen mag dat weten'

Die suffe muziek die ze de hele dag op de radio afspelen?Dat is niet voor jou besteed,daarom heb je ook de hele dag lang een koptelefoon op.En af en toe vals meezingen is geen probleem hoor.

Kom elke dag te laat met het excuus dat je een een oud vrouwtje hielp met over te steken, een klein meisje haar mama mee zocht en daarna werd je ook nog eens bestolen, net zoals vorige week, en de week daarvoor, en die daavoor.

Geef klanten vreemde bijnamen en zeg deze dan ook recht in hun gezicht 'komaan, die ene man met mijn gestreept shirt lijkt toch helemaal op Freddy Krueger'


Water thee of koffie bij de lunch?Nee jij drinkt liever tijdens de middagpauze wodka.En je houd het niet bij één slokje, de hele fles in één keer leeg.

Jou lieve hond thuis laten?Geen denken aan!Neem je huisdier mee naar het werk.Een vloekende papegaai werkt ook prima!

Spuit om het halfuur deo op,het liefst net te veel een een deo waarvan de geur heel sterk is.'Sorry hoor maar zweet is ook niet charmant.


Bij het minste piepje dat je hoort flip je al helemaal omdat je denkt dat het bom alarm is, maar uitendelijk was het je eigen gsm.Vergeet zeker niet op te nemen!

Kauw de hele dag lang door op kauwgom.Blaas bellen en als je eenmaal klaar bent met je kauwgom plak je hem hier of daar, iemand anders moet dat maar opruimen!

Zo,nu weten jullie dus de beste manieren om je job te verliezen.Ik hoop dat jullie dit bericht niet al te serieus nemen.

Weet jij nog een 'tip'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties en comentaar toegestaan,geen spam en beledegingen